תקשורת ומדיה

'שיטת ידיעות אחרונות' על פי לוינסון: "משנה מלקק, קלאסיקה"

העיתונאי פירט איך השיטה לכאורה של העיתון עבדה בראיון שנערך עם שרת הכלכלה לקראת חג הפסח: "9 שאלות יוקר המחיה, 5 שאלות ילדות וקריירה, 9 שאלות דעות על מי טו (בעד) והטרדות מיניות (נגד), 9 שאלות פוליטי, שאלה אם אהבת את החיקוי בארץ, שאלה למה יש לה טיקטוק, שאלה מה מאחלת לעם ישראל"
מערכת ice | 
בניין ידיעות אחרונות (צילום אייס)
האם ל'ידיעות אחרונות' יש שיטה בראיונות לקראת החג? העיתונאי הוותיק חיים לוינסון לקח כדוגמא את ראיון החג שערכו בעיתון עם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי ופירק את הטענה שלו לדוגמא עבור כל שאלה.
לוינסון כתב: "שיטת ידיעות, עושים ראיון עם שרת הכלכלה לחג באמצע אינפלציה והתייקרויות. משנה - מלקק, 9 שאלות יוקר המחיה, 5 שאלות ילדות וקריירה, 9 שאלות דעות על מי טו (בעד) והטרדות מיניות (נגד), 9 שאלות פוליטי, שאלה אם אהבת את החיקוי בארץ, שאלה למה יש לה טיקטוק, שאלה מה מאחלת לעם ישראל, קלאסיקה".
 
כדי לבסס את הטענה שלו, צירף לוינסון את הכתב מהמגזין לקראת פסח, כאשר בכותרת הובא הציטוט שלה מתוך הכתבה בו נכתב: "היצרנים ורשתות השיווק מבינים שלא כדאי לעבור את הגבול ולהתגרות יותר מדי בציבור".
במשנה צוין: "היא גדלה בעוני מרוד, שבעה אחים בדירת עמידר צפופה, והכיסה שיעורים על הרצפה כי לא היה שולחן: שרת הכלכלה אורנה ברביבאי יודעת היטב כמה חשוב להוריד את יוקר המחייה, עכשיו נותר לה רק להצליח וזה לא יהיה פשוט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה