תקשורת ומדיה

ביסמוט ורינה מצליח השלימו? ההתרחשות לאחר שידור הצעקות

בועז ביסמוט חושף מה קרה לאחר השידור בו צעקה לו רינה מצליח "תסתום ת'פה". וגם, האם הוא תומך בהקמת ממשלת ימין ללא נתניהו?
מערכת ice |  2
בועז ביסמוט (צילום פלאש90)
העיתונאי ועורך 'ישראל היום' לשעבר, בועז ביסמוט, התראיין לפודקאסט של נדב פרי, ושוחח עמו על מספר נושאים בפוליטיקה ובתקשורת. ביסמוט התקומם על האמירה של מנחה הפודקאסט שאמר לו שהוא "מייצג את העמדה הביביסטית". הוא תיאר בפניו את הזלזול שנתפסים בו מצביעי הליכוד בעיני מפלגות השמאל, עוד מימי בגין.
"אני לא 'הביביסט'," אמר ביסמוט, "אני הימני, אני בעד החלת ריבונות על יו"ש, אני בעד מדינה יהודית. נכון להיום נתניהו הוא המנהיג הנבחר של המחנה שלנו, והוא מייצג את עמדותינו בצורה הטובה ביותר." עוד הוא אמר: "אני לא מסכים עם אלו שאומרים למחנה פוליטי אחר להחליף מנהיג. אך אם אתה היית שואל אותי האם אני מעדיף עכשיו ממשלת ימין ללא נתניהו, אם זו הברירה, ברור שכן."
 
נדב פרי שאל אותו מדוע אם כך הוא לא התבטא שנתניהו צריך לפנות את מקומו, וביסמוט ענה, "הציבור הוא זה שמחליט, ונתניהו הוא בעל התמיכה הציבורית הגדולה. אתה לא יכול לשנות את מה שהעם חושב, צריך להפסיק עם החרמות."
עוד הם שוחחו על השתתפותו של ביסמוט בפאנל התוכנית 'אולפן שישי', שכידוע גרמה לא פעם לצעקות ועצבים באולפן. "אני שמח מכך שאנשים עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי 'תמשיך להשמיע את קולי'. קשה שעוצרים אותי באמצע ולא רוצים לשמוע את כל הטיעון. כל המחשבה בתקשורת בישראל לצערי היא דיכוטומית, שחור לבן, אי אפשר לדון לעומק בסוגיות."
 
על הוויכוח עם רינה מצליח שבה שאל אותה אם היא מצדיקה טרור אמר: "אף אחד לא חושב שרינה תומכת טרור, היא ציונית, היא עמיתה שלי, ולאחר מכן איחלתי לה חג שמח והיא ענתה לי ושמחתי על כך. את הדברים שנאמרים באולפן אני לא לוקח החוצה. הדברים שאמרתי היו לצורך הדיון, כאשר לאחר פיגועים קשים היא האשימה את הצד שלנו בחוסר פיתרון."
ביסמוט ענה בשלילה מוחלטת לשאלה האם הוא מתכנן לרוץ לפוליטיקה בעתיד. "כולנו היום בפוליטיקה, כל עיתונאי הוא שחקן. אז לא רק שאני לא מתכנן להיכנס לפוליטיקה, אני לא רוצה להיות עיתונאי שצובע את הדיווחים והפרשנויות שלו בצבעים פוליטיים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא ורינה לא מעניינים יותרררררררררררררררררררררררררררררר (ל"ת)
    חחי 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בועז: כנראה שגם לך יש זיכרון קצר
    ייייייישששששש 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מבין לפי נתניהו אני משמאל ששכח מה זה להיות יהודי וכנראה גם בוגד!! אתה הבנת את זה למה אני לא סובל את הנוכל המושחת ששכח מה זה להיות ישראלי
    סגור