תקשורת ומדיה

נחמן שי חטף ביקורת: "יכול היה להגיע למצעד החיים"

שר התפוצות דיבר על כך שלא קיבל הזמנה למצעד החיים בפולין לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, העיתונאית עטרה גרמן ענתה: לא צריך 'לקבל הזמנה', עבודה קלה של הצוות והשר גם היה נוכח בו"
מערכת ice |  3
נחמן שי
בשנתיים האחרונות, בעקבות הקורונה, לא נערך מצעד החיים בפולין לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה. כדרך קבע, כמדי מצעד, האירוע גורר אליו חברי כנסת ושרים רבים.
נחמן שי, שר התפוצות, דיבר אצל ירון וילנסקי בגלצ על העובדה שהשנה לא יהיה אף נציג מהממשלה במצעד החיים וחטף ביקורת מעטרה גרמן, הכתבת הפוליטית של מקור ראשון. 
"לא הזמינו אותי" סיפר נחמן שי בתכניתו של ירון וילנסקי בגלצ, "שמעתי על האירוע לפני יום-יומיים, ושאלתי את עצמי למה לא קיבלתי הזמנה, הייתי נוסע" הוסיף שר התפוצות. התגובה לא איחרה להגיע. 
"מצעד החיים הוא אחד האירועים המרכזיים של יום הזיכרון לשואה ולגבורה, השתתפו בו בעבר שרים, ח"כים, עוזרים, רבנים ועוד. השר נחמן שי מכיר אותו" כתבה עטרה גרמן, "הוא קורה כל שנה, באותו תאריך. לא צריך 'לקבל הזמנה', עבודה קלה של הצוות והשר גם היה נוכח בו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כאזרח המדינה שתומך בממשלת השינוי אני בוש ונכלם
    א.ל 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה בושה בושה למדינת ישראל.. השר ו/או השרים לא צריכים לחכות להזמנה פשוט היועצים שלהם צריכים להודיע למארגנים שהם מגיעים. התירוץ ההזוי מזכיר לי שהמורה שואלת את ילד בכיתה ג למה לא הכין את שיעורי הבית והתשובה של ילד בכיתה ג' הכלב אכל לי את המחברת. סלחו לי כולם זו בדיוק אותה תשובה . היועצים כנראה גם שווים כקליפת השום. לגילוי נאות אני בעד ממשלת השינוי
    סגור
  • 2.
    עוד אחד מהשרים הכושלים של מפלגת העבודה (ל"ת)
    סדרת יצור 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שר התפוצים נראה קצת מבולבל לאחרונה. אולי זה הגיל?
    אחמד הציוני 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכל מקום, יש מחר בבוקר טיסה לקרקוב, פולין. במקום לחרטט ברדיו, שר התפוצים יכול לעלות על הטיסה, לטוס כ-3 וחצי שעות, לקחת משדה התעופה בקרקוב מונית ולהצטרף תוך חצי שעה ללא מאמץ מיוחד למצעד החיים באושוויץ. עם קצת רצון וקצת תרגולת, גם שר התפוצים יכול ל***ן תרנגולת.
    סגור