משפט

אילה חסון זועמת על ראש הממשלה בנט: "טוענים שחוסכים כסף למדינה"

פרשת ההוצאות על בית ראש הממשלה מקבלת תפנית מעניינת היום כשמלשכת ראש הממשלה מאשרים את דבריה של חסון בתום יממה בה ספגה ביקורות על ביסוס הנתונים, "טוענים שחוסכים כסף. חשבתי שבאו לשנות"
מערכת ice |  7
אילה חסון (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
התחקיר של אילה חסון בחדשות יום שישי בערוץ 13, אודות הוצאות משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט בחודש על הזמנות ממסעדות, עורר סערה גדולה ובאופן טבעי - גם גל של ביקורות שהופנו כנגד העיתונאית, בטענה שלא סיפקה ראיות וקבלות להזמנות בגובה עשרות אלפי שקלים, אלא שהיום אישרה לשכת ראש הממשלה את הנתונים שהציגה חסון, ובכך גם את התמונה המפתיעה שהציגה.
בעקבות אישור הלשכה פרסמה חסון, שנעמדה בשבועות האחרון בעמדת נגד לקולגות בתחום התקשורת, "טוב אז בתוך הררי המילים לשכת בנט מאשרת את הפרסום שלי על הסכומים שהוצאו על הזמנת והכנת  מזון (טייק אווי וקניות) הם טוענים שהם חוסכים כסף למדינה בגלל שאין מבשלת. חשבתי שהם ענו לבגץ שמדובר בבית פרטי, חשבתי שבאו לשנות". 
מוקדם יותר היום יצאה העיתונאית בביקורת חריפה לקולגות. "למסדר הצבועים" כתבה חסון בציוץ בחשבון הטוויטר שלה. "לפני שנים פרסמתי תחקיר על השר שלמה בניזרי מש"ס, בשידור הצגתי את המידע אבל לא את הקבלות!!! היה לזה פולו מטורף בכלי התקשורת, המשטרה מיד פתחה בחקירה והפרקליטות הגישה כתב אישום שהסתיים במאסר. לא כל דבר זה חלילה חקירת משטרה, אבל מידע מוצק הוא מידע מוצק".
 
עוד לפני כן, חסון התראיינה אצל שרון גל בגלי ישראל: "במדינה בה הייתה חקירה על חמגשיות - צריכה להיות חקירה על הסיפור של ההוצאות בלי חשבון. אני מתפלאת על בנט, איפה המוּדעוּת שלך? אתה ראש ממשלה עם 6 מנדטים, איפה המודעות לכל מה שקורה סביבך? להריסת חיי השכנים, להוצאות, למרתף בחצי מיליון. חשבתי עליו דברים אחרים״.
חסון המשיכה ותקפה גם את הקולגות מהערוצים המתחרים: ״יש פה סיפור מטריד שהבוקר היה צריך לקבל תהודה בעיתונים, זו תעודת עניות. למה הסיפורים הללו מגיעים אלי? אתה חושב שהסיפורים האלה לא הגיעו לעיתונאים אחרים? העיתונות עושה עוול לשליחות שלה. מה זה האיתרוג הזה? תתביישו לכם. מה אתם פוליטיקאים או אנשי תקשורת?״.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בנט-ארכינוכל שקם לעם ישראל (ל"ת)
    יעקב 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    עיתונאית אמיתית
    עומר 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איילה את תותחית
    סגור
  • 4.
    חסון דוחה!! לכי הביתה כבר, נמאסת!!! (ל"ת)
    יפית 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • דשן
    Jill 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל מדושן
    סגור
  • 3.
    אילה
    יוסי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אילההה חסון שהפחה לבביבסתית מוצהרת אסור להגיש חדשות וכדי שתחזור ושתפרסם את ההוצאות של ביבי משפחתו לאורך השנים שחי כמו שיח סעודי ובתיכמון המערכת לא הוציאו שקל מהקיסימום
    סגור
  • 2.
    איילה חסון
    שילה 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כבר מזמן לא עיתונאית. רכילאית ביביבטית. עזבנו את ערוץ 13 בגללך. ביבי הוציא מיליונים על הבית בקיסריה. קנה נרות וגלידה באלפי שקלים. העסיק עשרות עובדות בית אומללות. את מטפלת לטייק אווי?
    סגור
  • 1.
    ההבדל פשוט בנט לא מארח משלחות נתניהו אירח
    פיני 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לכן ב נט משקר במניפולציה.
    סגור