תקשורת ומדיה

אילה חסון זוכה לפרגונים: "אפילו גליקמן לא יטייח"

אחרי תשובת המדינה לפניית בג"צ בנוגע לשפוצים במעון ראש הממשלה נפתלי בנט, עיתונאית חדשות 13 זוכה לפרגונים. גלעד צוויק: "אז כעת, כשגם המדינה מודה כי התחקירים של מוטי קסטל ואיילה חסון היו נכונים, התברר סופית גם מי לא אמרה אמת", פתחי: "השופרות מנסחים התנצלויות לאילה חסון"
מערכת ice |  4
אילה חסון בתוכנית "מדד ישראל" עם אברי גלעד (צילום רשת 13)
התחקיר של אילה חסון, העיתונאית הוותיקה של רשת 13 אודות השיפוצים בסכומי עתק של ביתו הפרטי של נפתלי בנט ברעננה שמוגדר כעת מעון ראש הממשלה הרשמי, קיבל גושפנקא וחותמת של ממש, עם התשובה של המדינה לבג"צ בעניין המעון ברעננה: לא שיקרנו- "נפלה שגגה- מצרים על כך, המעון בעל אופי ייחודי".
גלעד צוויק, עיתונאי ישראל היום, כתב: "אז כעת, כשגם המדינה מודה כי התחקירים של מוטי קסטל ואיילה חסון היו נכונים, התברר סופית גם מי לא אמרה אמת: יועמ"שית משרד רוה"מ, שלומית ברנע-פרגו, שקבעה כי התחקירים "מוטעים במספר היבטים" ברנע-פרגו לא פירטה מהן "הטעויות", כי ידעה שלא היו כאלו אפילו גליקמן לא יצליח לטייח את הבושה".
 
עוד כתב: "שימו לב שבמכתב, מסבירה ברנע-פרגו כי היא מנועה לפרט בגלל הבג"ץ שהוגש אז כעת בבג"ץ המדינה זורקת את האשמה על ברנע-פרגו, שקבעה כי הבית של בנט הוא מעון רשמי. זו אותה אחת שאסרה לסייד את קירות בלפור לפני ביקור טראמפ. מהפך צפו בפרסום שלנו על ברנע-פרגו בשבוע שעבר".
 
איש התקשורת נעם פתחי כתב: "שקט פה, בטח כל השופרות והשמאלנים מנסחים התנצלויות לאיילה חסון", ינון מגל הוסיף עקיצה משלו: "המדינה השיבה לבגצ: במנויו של בנט לראש הממשלה נפלה שגגה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איילה חסון פועלת בהתאם לאינטרסים אישיים, הכל קומבינה (ל"ת)
    אורח 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    האמת בסופו של דבר תצא לאור!!!
    ליאורה 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת היא פשוטה והוצגה בריאיון שנתן נפתלי בנט לדני קושמרו ב- 11/4/22, וחבל שגם בזה מטעים את הציבור במכוון: נפתלי בנט: לא מוצאים שקל על הבית שלי. מוצאים כסף לאבטחה. עכשיו בו נעשה סדר, כי ערוץ מתחרה יוצא בסדרת ספינים..., אני נהייה ראש ממשלה ב -13 ביוני. שב"כ, משרד ראש הממשלה באים ואומרים לי דבר פשוט: שמע אנחנו שנים חייבים ומתחננים כבר לעשות שיפוץ בבלפור ראית את הסרטים אז של גלאמין, הכל מתקלף, אין לנו מערכות אבטחה טובות. והאם אתה מוכן שלא להיכנס לבלפור עד שנגמור את השיפוץ. דני קושמרו: אתה אמרת שאתה לא רוצה להגיע לבלפור..., שאתה רוצה להמשיך לגור עם המשפחה ברעננה. נפתלי בנט: הנה אני אומר: המשפחה תישאר ברעננה, אני בא לבלפור ברגע שהשיפוץ מסתיים. אני לא מתעסק בזה. דני קושמרו: בבלפור עוד לא הרימו בלטה אחת אבל? נפתלי בנט: "כי יש שם שביתה, לצערי של משרד הביטחון. אולי אתה יכול לעזור. אני נתתי הנחיה חד משמעית רוצו קדימה. אתה יודע, אבל מי שעושה את הספינים האלה הוא מנסה לצייר אותי כמישהו אחר. ואני לא מישהו אחר, אני, אני, אני לא צריך מהמדינה שקל, אני מסודר". זוהי כל האמת, ושהייה לכולנו מועדים לשמחה.
    סגור
  • 2.
    איילה היא שופר ביביסטי לא פותח ערוץ 13 בגללה (ל"ת)
    מאוסה 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    גילוי נאות הוא לא הצד החזק של אילה חסון - זוכרים?
    פליקס שמחוני 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    13 5
    גוגל לא שוכח שום דבר על העדר הגילוי נאות של אילה חסון. חיפוש קליל מעלה נשכחות מאתר מעריב: "ועוד קטנה בפרשת ניצב ריטמן: מסתבר שפעם, מזמן, כשאיילה חסון הייתה כתבת משטרה צעירה וגרושה טרייה והוא היה קצין משטרה צעיר ורווק, התנהלה בין השניים מערכת יחסים קצרה." אתם מבינים? בכובע אחד היא היתה כתבת משטרה שאמורה לסקר התחום באופן אובייקטיבי ונטול פניות - ומצד שני, יש לה מערכת יחסים עם רוני ריטמן. נשמע הגיוני? האם אי פעם שמעתם גילוי נאות לזה בדיווחיה השונים על המשטרה? אני לא. וזה לא הכל... כזכור, שי ניצן חשף בזמנו במסגרת פרשת גל בק ז"ל, שאביה של הדורסת ובעלה של איילה חסון (שי נשר) היו שותפים בעבר ונפרדו על רקע סכסוך עסקי. האם שמעתם ממנה איזשהו גילוי נאות בזמן אמיתי כשדיווחה על הפרשה? שום כלום. עם רקורד כזה, היא האחרונה שיכולה להטיף לאחרים באיזשהו נושא. בושה שמועצת העיתונות לא דנה בנושא עד היום וגם לא שמענו אף תגובה מחדשות 13.
    סגור