תקשורת ומדיה

"ונחסום את כולם": ההתכתשות בין לוינסון לדיסטל אטבריאן נמשכת

לאחר שההתכתשות בין העיתונאי הוותיק לחברת הכנסת מהליכוד, הביאה את האחרונה לאיים בחסימה, לוינסון הגיב בהומור שחור: "ונחסום את כולם, את לוחצי הריטוויט, והלייק"
מערכת ice |  7
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)

 לאחר שההתכתשות בין עיתונאי הארץ חיים לוינסון לחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, הגיעה עד לאזכור של החכי"ת את יום השואה , העיתונאי לא נשאר חייב, והגיב היום בהומור שחור, תוך שהוא מדמה את הטקסט לשיר "ונזכור את כולם".
 


כזכור ביום שלישי, שיתפה חברת הכנסת ומספר 10 בליכוד, באיומים שלכאורה קיבלה, ובהם הוזכר שמו של בנה. לאחר מכן שיתפה בתחושותיה בעקבות האירוע: "לראות את השם הפרטי של הבן שלי בתוך תגובה שמאיימת ברצח- זה חושך בעיניים. אין דרך להסביר את התמהיל הזה בין זעם לאימה". בהמשך היא סיפרה ששאלה את עצמה "מה אני צריכה את זה", והוסיפה: "ואז נזכרתי בשרה נתניהו והתעשתתי מיד, ממשיכה".


העיתונאי חיים לוינסון תקף את חברת הכנסת והגיב בציניות: "היכולת שלך ללקק לנתניהוז בתוך פוסט אישי ונוגע עלייך והמשפחה שלך רווחתם ושלומם, הוא באמת מפעים. הכישרון שלך הוא ספקטקולרי".


 



 דיסטל אטבריאן מיהרה להגיב, ולא היססה להזכיר את יום הזכרון הלאומי: "ערב יום השואה 2022. הבוקר מישהו איים לרצוח את בני וציין את שמו הפרטי כדי שאדע שהוא מתכוון לזה. חיים לוינזון ראה בכאב האמהי שלי הזדמנות מצויינת להכניס לי כי אני מלקקת לנתניהו. בעוד שעות אחדות הם גם יפרסמו משהו על שנאת חינם או אהבת אדם".

חברת הכנסת אף הוסיפה ואיימה: "אתם מוזמנים לעשות לייק, תהנו, רק קחו בחשבון: כל לייק לדבר הזה הוא חסימה מיידית. נבחרת ציבור או לא - הבן שלי הוא קו אדום". אתמול הגיב כאמור העיתונאי לאיום : " ונחסום את כולם, את לוחצי הריטוויט, והלייק, כי השפלה שכזאת לעולם , לא אתן לפידי לשכוח "  

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יש לכם את זה ביותר פירגון ללוינסון?
    איתן 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט הצלחתם לחתוך ולסלף בדיוק במקומות הנכונים בשביל להוציא אותה מכשפה ואותו ציניקן גאון. אממה, לא צריך אתכם בשביל לקרוא את התכתובת המלאה ביניהם, בה הוא כרגיל יוצא ילד קטן ומגוחך גם בעיני עצמו.
    סגור
  • 6.
    לווינסון
    עמי 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עוד עיתונאי שמאלן ששונא יהודים. לווינסון עוד תומך שמאל שגורם לערבים לצאת נגד היהודים.
    סגור
  • 5.
    דיסטל
    זינו 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לוינסון הדרדרת עד כדי כך אתה בושה לעיתונות
    סגור
  • 4.
    זמיר דחבש היה בין 15, מה עשה לו עמוס שוקן ברקטום
    אוראטור 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלוינסון יחקור איך שחבש פתאום נהיה עורך בכיר בכלכלה של העיר ועיתון חדשות ועיתון הארץ שכולם של שוקן ואולי זה בגלל הדיגידין דיגידן שעשו עליו שוקן יוסי קליין וערן ולקובסקי. עכשיו זה כבר ידוע ששוקן הומו מהקהילה הלהטבית וגם יוסי קליין וערן ולקובסקי לא נשואים וכנראה גם הם הומואים מהלהטבים. לוינסון מתאים לחקור כי דחבש היה בין 15, ילד. יש בית משפט או אין בית משפט ומשטרה ומי טו. לא תגידו משהו קטן. משהו גדול ועל הדרך למצוא את הקטע שעמוס שוקן בסאונה עם גבר
    סגור
  • 3.
    טרול מאוס ודוחה (ל"ת)
    ברווזי 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    חה חה חה: לווינסון אוכל אותה בלי מלח - כמו תמיד
    גבי 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 4
    השפיל את הדיקטטורית הצנזוריאלית עד עפר. אין תהום שהיא נמוכה מדי עבודה.
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי הוא עיתונאי או לוחם ..
    מיכאל 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אם אתה עיתונאי אז תהיה עיתונאי ותכבד את העיתונות , ואם אתה לוחם תצטרך לגדודי צה״ל שגוייסו .. פשוט העיתונאות נהייתה זבל אחד גדול ..
    סגור