תקשורת ומדיה

דיסטל אטבריאן איימה לחסום עוקבים שיעשו לייק לחיים לוינסון

התכתשות בין העיתונאי חיים לוניסון לחברת הכנסת דיסטל אטבריאן. לוינסון: "היכולת שלך ללקק לנתניהוז". אטבריאן בתגובה: "כל לייק לדבר הזה הוא חסימה מיידית"
מערכת ice |  1
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)

עיתונאי הארץ חיים לוינסון הגיב לפוסט של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, היא לא נשארה חייבת ואף הזכירה את ערב יום השואה בתגובתה. אתמול שיתפה חברת הכנסת ומספר 10 בליכוד, באיומים שלכאורה קיבלה, ובהם הוזכר שמו של בנה. היום המשיכה לשתף בתחושותיה בעקבות האירוע וכתבה: "לראות את השם הפרטי של הבן שלי בתוך תגובה שמאיימת ברצח- זה חושך בעיניים. אין דרך להסביר את התמהיל הזה בין זעם לאימה".

בהמשך היא סיפרה ששאלה את עצמה "מה אני צריכה את זה", והוסיפה: "ואז נזכרתי בשרה נתניהו והתעשתתי מיד, ממשיכה".
 


העיתונאי חיים לוינסון תקף את חברת הכנסת והגיב בציניות: "היכולת שלך ללקק לנתניהוז בתוך פוסט אישי ונוגע עלייך והמשפחה שלך רווחתם ושלומם, הוא באמת מפעים. הכישרון שלך הוא ספקטקולרי".
 
דיסטל אטבריאן מיהרה להגיב, ולא היססה להזכיר את יום הזכרון הלאומי: "ערב יום השואה 2022. הבוקר מישהו איים לרצוח את בני וציין את שמו הפרטי כדי שאדע שהוא מתכוון לזה. חיים לוינזון ראה בכאב האמהי שלי הזדמנות מצויינת להכניס לי כי אני מלקקת לנתניהו. בעוד שעות אחדות הם גם יפרסמו משהו על שנאת חינם או אהבת אדם".
 
חברת הכנסת לא הסתפקה בחופש הביטוי ובחשיפה הציבורית לה זוכה, ואף איימה: "אתם מוזמנים לעשות לייק, תהנו, רק קחו בחשבון: כל לייק לדבר הזה הוא חסימה מיידית. נבחרת ציבור או לא - הבן שלי הוא קו אדום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צנזורה וביביזם: זה הכי הולך ביחד
    צחי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תתביישי.
    סגור