תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מחמיא לאילון מאסק: "מוטציה פוסט מודרניסטית"

שי גולדן במחמאות לאיש שרכש את טוויטר ב-46 מיליארד דולר: "אולי הדרך היחידה לגבור על המנגנונים המטורפים שהשתלטו על נפש המערב היא באמצעות ג׳וקר שלא משחק לפי הכללים; אולי רק טרול מגלומן, נעדר כל יראה מפני המנגנון, מסוגל להתייצב מול החבורה המסוכנת הזאת"
מערכת ice |  2
אילון מאסק וטוויטר (צילום pixabay)
עסקת הענק שהביאה את טוויטר לאיש העשיר בעולם, אילון מאסק, עבור 46 מיליארד דולר, ממשיכה להסעיר את כולם, מאנשי עסקים ועד עיתונאים ואפילו בישראל. שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר בערוץ 14 נתן את הזווית שלו לעסקה שתשנה את הרשת החברתית.
גולדן כתב: "אני מוכרח להודות שהעובדה שהשווי של אילון מאסק הוא רבע טריליון דולר, מוכרחה להדאיג כל אדם. הון בסדר גודל מפלצתי כזה, אשר מרוכז בידי אדם אחד, מוכרח להיות חדשות רעות לחברה האנושית. אין בכך כל היגיון, כל צדק, כל סבירות וכל שפיות. מצד שני, אולי רק טרול מולטי מיליארדר (במאות), בעל מבנה אישיות של סוכן כאוס, מסוגל להתייצב מול משטרת התודעה והמציאות שהשתלטה על העולם המערבי - משטרת המחשבות הפרוגרסיבית".
עוד הוסיף: "אולי רק ביליונר, בעל הפרעת אישיות נרקסיסטית מאד מוחצנת, מסוגל לעמוד ללא מורא מול הטרללת המוחלטת שהשתלטה על אמריקה, וזוממת להשתלט על העולם (ועל ישראל בתוכו) בחסות סיסמאות אוטופיות וכוונות משיחיות, ומהלכים דכאניים, מסרסים ואלימים חברתית בסדר גודל היסטורי".
גולדן המשיך: "אולי הדרך היחידה לגבור על המנגנונים המטורפים שהשתלטו על נפש המערב היא באמצעות ג׳וקר שלא משחק לפי הכללים; אולי רק טרול מגלומן, נעדר כל יראה מפני המנגנון, מסוגל להתייצב מול החבורה המסוכנת הזאת. אולי, באופן אירוני, אילון מאסק הוא האדם היחיד בעולם כיום שמסוגל לחשוב ולפעול באמת מחוץ לקופסה. כי למקרה שלא השגחתם: הנורמה, הקופסה, הסטנדרט החדש - הם בכלל בית סוהר משוכלל, מהמבעיתים והמסוכנים שנבנו אי פעם בחברה המערבית. בית סוהר שבחסות ״חופש המחשבה״ ו״חופש הביטוי״ משליך לצינוק את כל מי שמעז להטיל ספק בתרומתו החיובית של מתקן הכליאה התודעתי הזה, שכולנו הוכנסנו לתוכו, על ידי קבוצת סוהרים קיצונית להבהיל ומטורללת על כל הראש".
 
לסיום הסביר גולדן: "אולי. ואולי מאסק גם הוא מוטציה פוסט מודרניסטית, אשר מחזקת את ההכרה הפנימית העמוקה שאוחזת בחושינו ובהכרתנו ובשכלנו - שהעולם עצמו, האנושות עצמה, יורדת מהפסים לנגד עינינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגידו מה יש לכם מגולדן?
    דני54 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ציוץ שלו צריך להדהד כאילו מדובר בהוגה הדעות הכי חשוב בהיסטוריה? בסך הכל מגיש משעמם ופלספן שנזרק מכל הערוצים עד שנחת בערוץ 14
    סגור
  • 1.
    בנגוד לסרט בחזרה לעתיד-טרלול הפרוגרס=קדימה לימי הביניים (ל"ת)
    איתן 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור