תקשורת ומדיה

נפתלי בנט מציב יעדים: "נעביר תקציב במהלך החודש הבא"

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר אמר ראש הממשלה נפתלי בנט: "אנחנו מתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא, ביוני. אנחנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית בעניין. אני מצפה ובטוח שכל שרי הממשלה יירתמו למשימה"
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

ראש הממשלה נפתלי בנט פתח את ישיבת הממשלה עם בשורה על העברת תקציב הממשלה כבר בחודש יוני הקרוב. לדברי בנט: "אנחנו מתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא, ביוני. אנחנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית בעניין. אני מצפה ובטוח שכל שרי הממשלה יירתמו למשימה".
 

ראש הממשלה הוסיף: "אני אומר כאן בצורה ברורה - ממשלת ישראל אינה מטילה מגבלות על המאבק בטרור, ואנחנו לא נרפה, גם אל מול תעמולה שקרית שמוטחת בישראל". לדבריו: "אסור לנו להידרדר חזרה למשטר של בחירות אינסופיות ושיתוק. לכן, אנחנו מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה ומתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא״.
 
גם רצף הפיגועים בהם גם נהרג לוחם ימ"מ רס"ב נועם רז ז"ל, בן 47, תושב קידה, זכה להתייחסות בפתיחת ישיבת הממשלה הבוקר: "אסור שהעולם יהפוך את היוצרות, בסיפור הזה יש רע וטוב - הטרוריסטים הפלסטיניים הם אלו שרצחו לאחרונה 19 מבנינו ובנותינו באכזריות. אני מגבה את לוחמי צה"ל בג'נין של אז אל מול הדיבה שתידון מחר, ואת הלוחמים של היום מול עלילות דומות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה