תקשורת ומדיה

מיקי חיימוביץ' חוזרת לתקשורת: זו התוכנית החדשה שתגיש

מגישת החדשות לשעבר, שהספיקה לעשות סיבוב בקדנציה פוליטית קצרה, חוזרת לעולם התקשורת בתוכנית חדשה אותה תחלור עם דניאלה לונדון דקל
מערכת ice |  1
ח"כ מיקי חיימוביץ', יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה וסגנית יושב ראש הכנסת (צילום ינאי יחיאל)
חיימוביץ' שהגישה במשך עשרות שנים את מהדרת החדשות של ערוץ 10, ובהמשך בערוץ 2 דאז, פרשה לטובת קריירה פוליטית שהסתיימה לפני שנה, ומאז מתמקדת בפעילות והרצאות בנושאי איכות הסביבה. 
כעת, אחרי שנים בהן התרחקה מעולם התקשורת, חיימוביץ' חוזרת בתוכנית חדשה, הפעם לא על המסך אלא ברדיו. תוכניתה החדשה של חיימוביץ', תהיה למעשה תוכנית זוגית אותה תגיש יחד עם הסופרת דניאלה לונדון דקל. התוכנית שיגישו השתיים תעסוק בנושא קיימות, אותו נושא שמנסה חיימוביץ' לקדם עוד כשהגישה את תוכנית "המערכת" בחדשות 2.
 
כיום חיימוביץ' מכהנת כיו"ר הוועד המנהל של מרכז השל לקיימות. במהלך השנים מאז שעזבה את כלי התקשורת המוסדיים שמה דגש על פעילות בנושא גם בפוליטיקה, ומנגד מתחה ביקורת על העובדה שבכלי התקשורת מתעלמים מהנושא ולא מסקרים אותו בכובד הראוי לו. 
התוכנית החדשה תשודר בכל יום חמישי בשעה עשר בבוקר ברדיו תל אביב. חידוש הרצועה מתווסף למהלך מתיחת הפנים שעבר הרדיו בחודשים האחרונים, במסגרתו קיבל הרדיו לוגו חדש, וכן מעטפת סאונד חדשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה שגיאות מלל וכתיב יש לכם בכל הכתבות. לא מתאים בכלל (ל"ת)
    טל 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור