תקשורת ומדיה

שקד מאותתת לליכוד? הודיעה שתטיל וטו נגד החלטת הקואליציה

אמש פורסם כי סיעת כחול לבן מתכוונת להעלות תיקון לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו. הבוקר מפרסמת שרת הפנים איילת שקד: "מציעה לחברי הקואליציה להפסיק להשתעשע במחשבה לבצע שינויים שאינם מסוכמים בחוקי היסוד. זה לא יקרה"
מערכת ice |  2
איילת שקד (צילום פייסבוק/איילת שקד)

אמש (ראשון) פורסם כי סיעת כחול לבן מתכוונת להעלות תיקון לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, שבו יעוגנו הזכות לשוויון ואיסור אפליה. כזכור, שר הביטחון בני גנץ, הבטיח לבוחריו במצע הבחירות שלו לשנות את חוק הלאום. החוק אמור לתת מענה ולהגדיר כי כל אזרחי ישראל שווים בפני החוק, וכי אין פוגעים בזכויות הפרט של אדם מטעמי דת, גזע, מין או מכל טעם דומה אחר.

 



שרת הפנים איילת שקד כתבה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה: "מציעה לחברי הקואליציה להפסיק להשתעשע במחשבה לבצע שינויים שאינם מסוכמים בחוקי היסוד. זה לא יקרה, בדיוק כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני. אם נידרש, ימינה תעשה שימוש בזכות הווטו. מוטב להתמקד באתגרים הכלכליים והביטחוניים שלפנינו". 


דבריה מתכתבים עם הציוץ של שר הביטחון בני גנץ, שכתב אמש: "הגיעה העת לעגן את השוויון לפרט בחוק יסוד. בהובלת ח׳׳כ איתן גינזבורג כחול לבן תעלה מחדש את חוק השוויון להצבעה בוועדת השרים לחקיקה, לאחר שנדחה לפני כמה חודשים. אני קורא לכל חברי הממשלה לתמוך בחוק, ומקווה שנוכל לקדם זאת לטובת כלל אזרחי ישראל ומדינת ישראל".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוצי התקשורת מתגייסים בכל הכוח
    Noa 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמצעי התקשורת של ביבי - ערוץ 13 ו 14 כמו גם האתר הזה מגוייסים על מלא. כרגע הממשלה מחזיקה ומתפקדת מעולה. שווה לעקוב
    סגור
  • 1.
    מתנהלת כמו בובה של הנאשם הסגול
    חזי 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל המורשעת בפלילים היא זאת שקובעת ולכן לעולם לא תהיי בליכוד ולא משנה כמה תתרפסי.
    סגור