תקשורת ומדיה

ינון מגל עמד תחת מתקפה וזכה להגנה מגורם מפתיע

מגיש ערוץ 14 ו-103FM ביקר בטוויטר את אבי בניהו שלא נותר חייב: "אתה מגה מניפולטור", אך לאחר מכן התבקש על ידי בן כספית: "הנח לינון. הוא שלי"

מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
כמדי יום, גם היום (שני) עמד ינון מגל תחת מתקפה ברשתות החברתיות. הפעם, מגיש ערוץ 14 ו-103FM הביע ביקורת על דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, שלא נשאר חייב, אלא שלהפתעתו, מגל זכה להגנה מגורם מפתיע במיוחד - השותף שלו להגשת התכנית ברדיו, בן כספית. 
מגל טען שבניהו השווה את חבר הכנסת עידית סילמן ל"מחבלת מתאבדת" לאחר שהחליטה לפרוש מהקואליציה וכששיתף ציוץ של בניהו על סילמן לפני חצי שנה, כתב: "וזה בניהו על סילמן לפני שהיא הזכירה לו מחבלת מתאבדת: 'הגיעה עת נשים', 'רמטכלית הקואליציה', 'נציגת ציבור מוכשרת ומסורה'". 
בציוץ עצמו נכתב: הגיעה עת נשים. בסוף השבוע בו מאושר תקציב המדינה, שאפו 'לרמט״כלית הקואליציה' עידית סילמן, שניהלה ביד רמה את הקואליציה המוזרה הזו צעירה ועד לא מזמן אנונימית שחוותה השפלות, השמצות, שיח פוגעני ומסע השחרה ועמדה מולם בגו זקוף. סילמן היא בעיני נציגת ציבור מוכשרת ומסורה. שאפו ושבת טובה".
בניהו לא נשאר חייב והגיב למגל: "אתה מגה מניפולטור. בכנסת הבאה תהיה מרכזי מאוד. (תראה מי השכן לידך.) לא הזכירה לי מחבלת מתאבדת ולא נעליים. אני חושב שהייתה יו״ר קואליציה מצויינת בעיקר בהעברת התקציב וראש ו. בריאות מצוינת. מה הקשר לזה שהיא באה לישיבת ימינה כמו מאומה לא קרה ? גם אתה ואני לא היינו מכניסים אותה".מי שנחלץ לעזרתו של מגל היה לא אחר משותפו ברדיו, בן כספית. השניים אמנם מתנגחים לא מעט, אך הפעם, כספית בחר דווקא להגן על שותפו וכתב לבניהו: "בניהו, הנח לינון. הוא שלי". בתגובה, בניהו כתב: "קיבלת אחי".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ינון מגל
    זואי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן כספית יכול להגן על ינון מגל עד מחר אני אנחנו עוזבים כול פעם שהוא מתחיל לצעוק ולהשתולל כי שכח את הכדור. אפשר להיות חלוקים בדעות ולהתווכח. אבל שעתיים לצרוח ולצעוק. בלי להתחשב שיש מאזינים ולא יכולים שעתיים רק צרחות שלא קשורות לשום דבר איפה מנהלי הרדיו שיקראו את ינון מגל לסדר. 103fm. צריך להחרים את השנתיים מ- 09.00 - 11.00 בלתי נסבל.
    סגור
  • 3.
    "הוא שלי אל תגע בו" - כך פועל השמאל, לא שלי - לחקירה (ל"ת)
    אלי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בניהו
    רפי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בניהו במשכורת שאתה מקבל על כלום אפשר להאכיל 10 משפחות . לא רק אתה גם השר הרברבן אבדיר שעולה למשלים המסים המון כסף שר בלי תיק עוד קצת סבלנות הכל ייגמר עים עליית הימין לשלטון
    סגור
  • 1.
    בן המגן- עאלק
    יריב 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד אחד , מניפולטור , המודיע המשטרתי
    סגור