תקשורת ומדיה

עופר כסיף בדרך לבית המשפט? "לא אעשה שימוש בחסינות"

אחרי שנצפה מכה שוטר בדרום הר חברון, חבר הכנסת עופר כסיף מטעם הרשימה המשותפת הגיב לדרישה לבטל את החסינות הפרלמנטרית שלו: "לא אעשה שימוש בחסינות, אין לי מה להסתיר. השוטר אמר שיירה בי ויהרוג אותי, אוכיח בבית המשפט"
מערכת ice |  1
עופר כסיף (צילום רועי כץ)

לאחר שצולם כאשר הוא תוקף שוטר באלימות ואף מכה אותו, חבר הכנסת עופר כסיף, אשר מכהן כחבר כנסת מטעם מפלגת חד"ש במסגרת הרשימה המשותפת, מתמודד עם ביקורות רבות וכמו כן, גם דרישה לשלילת החסינות הפרלמנטרית ממנה הוא נהנה. 

 



כסיף, שהגיע ברכבו להפגנה שתוכננה בדרום הר חברון ביום שישי האחרון, אך נעצר על ידי כוחות המשטרה במקום ותועד יוצא מרכבו ומכה בידו על ראשו של השוטר, ניצב כעת בפני דרישה לפיצוי של 400 אלף שקל מצד השוטר אשר נפגע בתקרית ומאיים להגיש תביעה אזרחית נגד חבר הכנסת.

 



כעת, בראיון לאטילה שומפלבי באולפן ynet, כסיף התייחס לסרטון המדובר ולתקרית האלימה מול השוטר והצהיר כי לא יתחבא מאחורי החסינות: "אין דבר כזה הסרת חסינות, אלא הפעלת חסינות. אני מודיע פה קבל עם ועדה, שאם היועצת המשפטית תחליט לפתוח בחקירה אני לא אעשה שימוש בחסינות, משום שאין לי מה להסתיר. את דבריי, אם יהיה צורך, אוכיח בחקירה או בבית המשפט. אני לא יודע איזה סרטונים ראיתם, אני יודע מה היה בשטח. הסרטון שנמסר לתקשורת מהמשטרה מסלף ומעוות את מה שהיה שם".

 



"השוטר דחף את היד לפנים שלי ואני הסטתי את היד שלו ולא הכיתי אותו. אם פגעתי בו זה היה בטעות ועל זה אני בהחלט מוכן להביע צער כי זה לא היה מכוון. השוטר אמר לחברו שהוא יירה בי ויהרוג אותי, לזה לא מתייחסים. זה מתועד. שוטר איים לירות בי. על זה מבקשים התנצלות? כמובן שלא הייתי מקבל, על זה כבר הוגשה תלונה למח"ש. שוטר שמאיים לירות ולהרוג אזרח, לא חשוב אם חבר כנסת. אנחנו יודעים שהמשטרה יורה, הורגת ואחר כך משקרת".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאללה , החוצה מכנסת והישר לכלא
    ש"ג 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרץ שהוכשר ע"י בג"צ
    סגור