תקשורת ומדיה

אמסלם פותח על ברקת: "ראה עניים רק בסרט בורקס"

בקטע מתוכנית שאמורה לעלות בקרוב, חבר הכנסת נכנס שוב בחבר מפלגתו ניר ברקת, שלהם היסטוריה משותפת ארוכה ועקץ, "לא איש ליכוד, לא מזוהה עם עיקרון אחד ליכודי"
מערכת ice |  26
ניר ברקת ודודי אמסלם (צילום פלאש 90)
ח"כ דוד אמסלם צפוי להופיע בתוכניתו של טל פרידמן בערות הכנסת, ובקטע טיזר ששוחרר לפני השידור נראה אמסלם כשהא פותח בטן מלאה, ולא בפעם הראשונה, על חברו למפלגה ניר ברקת.
בקטע נראה אמסלם פותח פתק אסוציאציה עם שמ של ניר ברקת וקובע מיד, ו"לא איש ליכוד". על הקביעה הזאת תהה פרידמן, "אבל הוא מהמפלגה שלך!" אמסלם חזר והדגיש, "לא איש ליכוד, לא איש שבכלל מזדהה עם עיקרון אחד ליכודי. לא מורשת ישראל לא ארץ ישראל ובוודאי לא עניים. אולי הוא ראה עני רק באיזה סרט בורקס. בוודאי לא מהשכבות החלשות. על היכולות אני לא מדבר, עבד בעירייה אני לא, הפוך, נטול יכולות בכלל. הדבר היחיד שיש לו זה חשבון בנק נדיב באיי הבתולה".
סגירת חשבונות חזיתית בין חבר הכנסת דודי אמסלם לבין חברו לסיעת הליכוד ניר ברקת, הופיעה לאחרונה בפברואר האחרון כשהשניים התראיינו ב'כנס שבע' וכל אחד מהם דאג לשלוח עקיצה לשני. אמסלם אגב הגיע אחרי הטייטל בו זכה במאסטר שף VIP כאשר ניצח.
אחרי שאמסלם אמר על ברקת שהוא גרוע מנפתלי בנט וגדעון סער ושהוא יותר קרוב למנחם בגין מאשר ליצחק רבין, ברקת השיב אש ואומר בכנס קבוצת "בשבע": "אמסלם עבד אצלי בעירייה. כנראה הוא שומר כל מיני טינות, זה נושא אישי ולא ענייני".
 
על כך הגיב לאחר מכן אמסלם: "מר ברקת,  אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת. כראש עיר היית פשוט כישלון חרוץ - העובדות מדברות בעד עצמן. להתנגד לקניית שלטון בכסף - זה לא אישי, זה ענייני! תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה". 
 

"הליכוד היא מפלגה ימנית לאומית ולהזכירך, אתה תמכת והפגנת בעד הסכמי אוסלו, חברת לקרן החדשה ונלחמת לקבל את התפקיד של יו"ר מפלגת 'קדימה' בירושלים, ובמסיבת הניצחון לעגת לנו ביחד עם יועצך האישי אייל ארד שקיבלנו רק 12 מנדטים... מר ברקת- אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם.  אתה לא בבית הנכון".
אגב, לאחר הזכייה בפרס במאסטר שף VIP כתב אמסלם: "תודה לשופטים על הבעת האמון, לעם ישראל על הפרגון המרגש ולילדיי היקרים, ששנים נהנים מאוכל ביתי שנעשה עם כל הלב והנשמה... [לבבות מסתובבים] וכן, אני אוהב להכין דגים".
תגובות לכתבה(26):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    אמסלם והתקפת חבר מפלגתו
    צבי 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמסלם,פה גדול, מה שברקת יש לו בציפורן אין ללקקן ביבי בראש, חושב שיתקוף את מחליף ביבי המוצלח ממנו עשרות מונים שעשה הונו ביושר ,לעומת ביבי שידוע איך התעשר,וידע זאת, מתפותץ מכספי העושר שעשה , ביושר, ,הוא אחד הלקקנים של ביבי לוחם ברמה הנמוכה עבורו ומבייש עצמו ואת הליכוד. לא ראוי להיות במפלגת הליכוד
    סגור
  • 21.
    כל התגובות בשם אנשי שמאל שקוראים לברקת
    מאיר נתיב 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמוך ופתטי ברור שנכתב על ידי ביביסטים
    סגור
  • 20.
    אמסלם הוא סטריאוטיפ
    ליאו 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושלם לקוף מזרחי וטיפש, ואני מזרחי.
    סגור
  • 19.
    עוני זה לא פרמטר למנהיגות (ל"ת)
    אחד העם 11 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    נבל
    האחד 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוי אמסלם אמסלם,מזרחי מרוקאי מאותגר ומתוסכל מגיע מהביוב של עדתו כמה פאטתי האיש שבקושי יודע קרוא וכתוב
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    הדג מסריח מהראש
    שולמית 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיכוי שראה בסרט בורקס לפי איך שעמסלם נראה הוא בטח אכל את כל הבורקסים קודם.אחר כך הלך ובכה "אכלו לי שתו לי"
    סגור
  • 16.
    ניסים אלי שמעון - שלוש תגובות של אותו בן אדם
    דני54 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים לפי התוכן והסגנון שמדובר באותו מגיב שמשתמש בשמות שונים כדי שייראה כאילו יש גל של מתנגדים לברקת. רק שאתם שוכחים שהוא איש הייטק וכשיתחילו בחירות הוא יציף את האתרים בבוטים. כמו שאמר פעם בגין - אני מאחל הצלחה לשני הצדדים!
    סגור
  • 15.
    להתפקד לליכוד ולבחור בברקת
    סוףסוף 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיבה טובה להתפקד לליכוד. רק ברקת ינקה את המפלגה מכל הזבלים שיש בה.
    סגור
  • 14.
    אמסלם
    יוסי 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמסלם,אתה עבד נרצע של הנוכל מבלפור,עם פה לא נקי ,אתה לא מייצג איש,אוכל חינם ובושה לכנסת ישראל,סתום את הפה ולך הביתה,תבשל דגים מסריחים.
    סגור
  • 13.
    בגין
    הכלבים החלו לנבוח 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של נעלך כאשר אתה מדבר על בגין. איפה הימים הללו , אצל בגין לא היית דקה איתנו , גם בבית אתה שופך נפט דיייייייייייייייייי, לך למפלגה אחרת.
    סגור
  • 12.
    אמסלם
    אביה 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה בושה שאתה יושב בכנסת. תפתח מסעדת פועלים
    סגור
  • 11.
    רק ברקת לראשות השמאל!
    גפן 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מקווה מאוד שיום אחד ברקת יתעשת, יחזור הביתה ויבוא להנהיג את מחנה השלום שלנו הלו הוא מחנה השמאל כמובן.
    סגור
  • 10.
    ערסלם מפחד (ל"ת)
    בבון 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    ברקת בוא תנהיג אותנו ותפסיק להתבייש בעמדותייך האמיתיות!
    שמאלני גאה 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברקת לשמאל ויפה שעה אחת קודם! ברקת אין לך עתיד בליכוד ובימין,זה נכון שדרך ראשות הליכוד יש לך את הסיכוי הגבוה ביותר ליהיות ראש ממשלה קבוע ולשנים ארוכות,אבל אתה יכול לישכוח מזה כי הם לא יבחרו בך בחיים,הם שונאים אותנו השמאלנים והם בחיים לא יתנו לאיש שמאל מובהק כמוך לעמוד בראשות הליכוד ובראשות המחנה שלהם,כך שכמה שתנסה להסתיר את דעותייך האמיתיות זה עדיין לא יעזור לך להגיע לראשות הליכוד,כך שאתה סתם מבזבז שמה את זמנך,חזור הביתה אל השמאל! חוץ מזה מה זה שווה ליהיות ראש ממשלה במפלגה שבה אתה לא יכול לממש ולעשות את מה שאתה מאמין בו ומאמין שהוא טובת המדינה?? בוא לבית ברקת,השמאל הוא הבית שלך וחסר לנו מנהיגים ראויים וחכמים כמוך בשמאל, בוא תנהיג אותנו,אם לפיד יהיה מיספר2 שלך בהחלט יש סיכוי לנצח ולהקים ממשלת שמאל מלאה ואמיתית,רק אתה דרך ראשות מחנה השמאל תוכל לתת פייט אמיתי לנתניהו ולאורך זמן,חזור הביתה ברקת והרי אתה יודע מצוין שהבית האמיתי שלך תמיד היה ויהיה אצלנו בשמאל.
    סגור
  • 8.
    אמסלם התותח קורא את ברקת השמאלן כמו ספר פתוח!
    אילנה 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אמסלם קורא את ברקת השמאלן כמו ספר פתוח וכל מילה שהוא אומר עליו היא מדויקת להפליא. הרי כל ליכודניק וימני אמיתי כבר שנים יודע שברקת הוא איש שמאל מובהק שמיתחזה לאיש לליכודניק ולאיש ימין כי הוא יודע מצוין שרק דרך ראשות הליכוד הוא יכול ליהיות ראש ממשלה וראש ממשלה להרבה זמן ולא כזה חד פעמי שגונב בחירות לחצי קדנציה דרך הונאה כמו שבנט ולפיד עשו כשגם להם ברור שיותר את הכיסא הזה הם יראו יותר רק דרך הטלוויזיה,רק שברקת השמאלן לא לקח בחשבון את זה שהליכודניקים הם אנשים מאוד חכמים,שאי אפשר לעבוד עליהם ושהם בחיים לא יבחרו באיש שמאל מובהק כמוהו לעמוד בראשות הליכוד,גם אם הוא יתחזה הכי טוב שיש. הליכודניקים החכמים זיהו מהרגע הראשון שגדעון סער הוא איש שמאל מובהק שמיתחזה לימני רק כדי ליזכות בתפקידים הבכירים ביותר,עד שהוא הבין שההיתחזות שלו לא תעזור לו יותר מולם ושהוא לא יבחר לעולם לראשות הליכוד עד שהוא יתייאש,יצא מהארון והלך עם מחנה השמאל שאליו תמיד הוא שייך וכך היה גם עם אדלשטיין השמאלן וכך יהיה גם עם ברקת השמאלן,עד שכל הנוכלים השמאלנים יבינו שעל הליכודניקים ועל אנשי הימין אי אפשר לעבוד ויפסיקו להיתחזות.
    סגור
  • סבתאלה
    בובו ניתאי 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנה ,זאת את הסבתא ששלחה כדור לי לבן של ראש הממשלה?
    סגור
  • 7.
    תיראו תיראו איך השמאלנים מגינים פה על ברקת
    ניסים 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 5
    זה שהשמאלנים כל כך מגינים ואוהבים את ברקת זה אומר עליו את הכל. כבר שנים שהם מנסים להריץ אותו לראשות הליכוד ומתחזים לימנים ולליכודניקים שתומכים בו כדי לנסות לייצר לו פייק תמיכה בתוך הליכוד כדי שהוא ירוץ בראשות הליכוד ואז גם אם הליכוד כרגיל ינצח בבחירות וירכיב את הממשלה במשך עוד שנים ארוכות-לפחות יהיה להם ראש ממשלה שמאלני ואז זה יהיה ווין ווין מבחינתם,מה גם שברקת מחליש משמעותית את הליכוד ונותן סיכוי לשמאל שלהם לנצח,כי בין בחירה לברקת לבין בחירה בלפיד,גנץ,בוז'י הרצוג או עמיר פרץ השמאלנים-אין שום הבדל והוא שמאלן לא פחות מהם.
    סגור
  • 6.
    אתר אייס ביביסטים (ל"ת)
    אחד 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    אמסלם לא שייך לליכוד
    מנחם בגין 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אמסלם בדיוק הפוך מהליכוד, אצלי יש שופטים בירושלים,אצלו לחסל אותם.אצלי יש תרבות הדר ודרך ארץ,הוא ערס בזוי.
    סגור
  • "אמסלם לא שייך לליכוד"...אמר שמאלני שמנסה לדבר בשמנו חח
    דנית 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איזה מגוכחים אתם השמאלנים,עכשיו התחלתם גם לדבר בשמנו אני רואה,מה הקשר בינך לבין הליכוד ישמאלני מיתחזה,מי אתה ביכלל שתדבר בשמנו כשאתה ביכלל שמאלן,תתעסק במפלגות השמאלניות שלך,מה אתה דוחף את האף למקומות שלא קשורים אלייך? אמסלם הוא הנסיך של הליכוד והקול שהכי מייצג אותנו הליכודניקים מילה במילה מכל מה שהוא אומר תמיד,האיש פשוט בה מתוכנו וחושב בדיוק כמונו. הכי מגוכח זה שאתה חושב שאם שמאלני כמוך תיתחזה לליכודניק שמשמיץ את אמסלם ומגן על ברקת השמאלן-אז זה יועיל לברקת בקרב בוחרי הליכוד פחח בדיוק ההפך ידבע-כשאנחנו רואים שמאלנים פאטתים כמוך מיתחזים לליכודניקים שמגנים על ברקת ומשמיצים את אמסלם כי אתם חושבים שזה יועיל וישפר את מצבו של ברקת בקרב בוחרי הליכוד כי אתם השמאלנים מנסים להריץ לצמרת הליכוד את האגף השמאלי של הליכוד כדי שגם אם הליכוד יחזור לשילטון אז לפחות יובילו את המדינה אנשי שמאל משלכם-רק פוגעת בברקת השמאלן וגורמת לנו לישנוא אותו ולהבין עד כמה שהוא שמאלן. אתה באמת חושב שיש ליכודניק שיאמין לכך שיש ליכודניק אמיתי אחד במדינה שלא אוהב את אמסלם יקיר הליכוד ועוד מצודד בברקת מולו-בלתי אמין בעליל.
    סגור
  • היחיד שלא שייך לליכוד זה ברקת!
    אלי 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הנה עוד שמאלן שמיתחזה לליכודניק כדי להגן על ברקת השמאלן פחחחח כשמנחם בגין היה ראש מחנה הימין השמצתם אותו בלי סוף,קראתם לו רוצח,עשיתם לו הפגנות מתחת לבית,דיכאתם אותו והרגתם אותו ועכשיו אתם משחקים לנו אותה איזה חסידים גדולים שלו,טפו עליכם ישמאלנים מלאי צביעות,אל תעזו ביכלל להוציא את השם הקדוש של מנחם בגין מהפה המזוהם והצבוע שלכם ישמאלנים מזוהמים. אני מבטיח לך שאם בגין היה חי היום-הוא היה הראשון שמשמיץ את מערכת המשפט הגרועה בעולם והראשון לידרוש את החלפת כל השופטים בירושלים וריסון בג"ץ. בתקופתו מערכת המשפט עוד לא הפכה לדיקטטורית,המעוותת,האלימה, הבריונית,הפוליטית,השמאלנית, הגרועה,האובר אקטיביסטית והמושחתת שהיא הפכה ליהיות ב30השנה האחרונות מאז ההפיכה המשפטית של אהרון ברק בשנת 92.
    סגור
  • 4.
    תסביך נחיתות
    אלברט אוחיון 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אמסלם אתה לא מגיע לקרסולים של ברקת. מקומך בתיז אל נעבי. תסביך נחיתות רציני.
    סגור
  • 3.
    אמסלם מריח שביבי בדרך לעסקת טיעון ופרישה
    ואלרי 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    11 3
    תסריט האימים שלו הוא שברקת ינהיג את הליכוד ולפי הסקרים... זה בדיוק מה שהולך לקרות.
    סגור
  • 2.
    ונתניהו?
    אלכס 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אמסלם היקר. נתניהו אפילו סירטי בורקס לא ראה. נתניהו אוהב כסף שאינו שבע לעולם.
    סגור
  • 1.
    היה הבוס של אמסלם בעירייה -- יהיה הבוס שלו כראש הממשלה
    מליקובסקי 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    14 5
    ואמסלם? הוא ימשיך להיות חבר כנסת פשוט בספסלים האחוריים של הליכוד - מקומו הטבעי.
    סגור
  • פחחחח ברקת השמאלן יהיה ראש ממשלה רק בדמיון שלו
    שמעון 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לך לך תעשה חמוצים ישמאלן,זה שאתם השמאלנים כל כך אוהבים ומגנים על ברקת זה אומר את הכל. קחו אותו ליהיות יו"ר המחנה העלוב והשמאלני שלכם במקום לפיד הטיפש-כי זה הדרך היחידה שבה אולי יש לו איזה סיכוי ליהיות ראש ממשלה וזה גם אחרי 20שנה רצופות של הפסדים לנתניהו ולליכוד ואיזה גניבת שילטון לחצי קדנציה דרך הונאה כמו שהשמאל הלוזרי והמפסידן מצליח לעשות פעם ב20שנה.
    סגור