מדדים ומחקרים

ניר ברקת אחרון: כמה שעות הגיעו לעבוד חברי הכנסת?

חבר הכנסת משה טור-פז כובש את המקום הראשון, והגיע לעבוד הכי הרבה בשביל הציבור השבוע במשכן הכנסת עם מעל 61 שעות. במקום האחרון: חבר הכנסת ניר ברקת עם 12 שעות נוכחות בלבד במהלך שבוע שלם | כל הפרטים 
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום אתר הכנסת)
דירוג חברי הכנסת השבועי עם כמה שינויים בעשירייה הראשונה, כאשר ח"כ משה טור פז מיש עתיד, מגיח לפסגה ומדיח את יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר שהיה במקום הראשון שבוע שעבר. טור-פז עם 61:16 שעות הגיע הכי הרבה למשכן הכנסת השבוע, כך על פי נתוני אתר זמן כנסת.
קושניר שהיה במקום הראשון שבוע שעבר, לא נכלל בעשירייה הראשונה. מי שהגיע למקום השני הוא משיאני הכנסת בתקופה האחרונה, ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה, עם 60:39 שעות נוכחות השבוע בכנסת. ח"כ ניר אורבך מימינה במקום השלישי עם 56:45 שעות נוכחות.
 
עוד בטופ: ח"כ איתן גינזבורג מכחול-לבן עם 53:33 שעות השבוע במקום הרביעי, וח"כ גלעד קריב מהעבודה עם 52:17 שעות. חברת הכנסת מישראל ביתנו, לימור מגן-תלם, יורדת מהמקום השלישי שבוע שעבר למקום השישי עם 51:35 שעות. השביעי: יו"ר הכנסת מיקי לוי עם 50:48 שעות, אחריו: ח"כ אופיר כץ שיורד מקום אחד משבוע שעבר עם 50:03 שעות למקום השמיני. ח"כ וליד טאהא מרע"מ שומר על המקום התשיעי עם 49:49 שעות, וסוגרת את העשירייה, יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן מימינה עם 48:41 שעות.
מבין חברי הכנסת והשרים שאינם חברי כנסת, לא הגיעו: שרת האנרגיה קארין אלהרר עם אפס שעות נוכחות במשכן השבוע, וכך גם שר הדתות מתן כהנא וסגן שר החוץ עידן רול שחלה בקורונה. ח"כ מיכאל ביטון מכחול-לבן נמצא בתחילת השבוע חיובי לקורונה, ולכן גם השבוע הוא לא נכח במשכן, גם חברת הכנסת אתי עטייה מהליכוד נדבקה בקורונה ולא נכחה במשכן. חברת הכנסת שירלי פינטו הגיעה למשכן למרות חופשת הלידה ל-10:29 שעות.
מי שלא היו להם תירוצים רשמיים (אבלות, חופשת לידה או קורונה): ח"כ ניר ברקת מהליכוד עם 12:27 שעות נוכחות בלבד במהלך כל השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה