תקשורת ומדיה

אילנית לוי מרגשת: "משהו מת בך, שלוש שעות בכיתי"

המגישה בקשת 12 חשפה על ההפלה שעברה לפני לידת ביתה אריאה בראיון ל-7 לילות: "פתאום היה שקט בחדר. הרופא שותק. עברה דקה, שנראתה לי כמו שעות, והרופא אמר, 'יש בעיה. אני לא רואה דופק'. אלירז לא הבין. רק אחרי שסימנתי לו, קלט. הוא התעלף. צנח על הרצפה בשנייה. הייתי חייבת להוציא את הכל. צער ממש מהקרביים"
מערכת ice |  5
אילנית לוי (צילום יניב אדרי)
בראיון מרתק לרז שכניק ב-7 לילות של ידיעות אחרונות, מספרת אילנית לוי כיצד עולמה התהפך עליה פעמיים דווקא בשיאים של אושר. על פי העיתונאי, בפעם הראשונה זה קרה במהלך היריון שאליו נכנסה לאחר שנתיים של ניסיונות וטיפולים מייסרים, כאשר הרופא בישר לה בשבוע ה-11 על הפלה.
"נכנסתי לבדיקה שגרתית", היא סיפרה. ״אלירז ישב מאחוריי, בהרגשה של שמחה והילולה. פתאום היה שקט בחדר. הרופא שותק. עברה דקה, שנראתה לי כמו שעות, והרופא אמר, 'יש בעיה. אני לא רואה דופק'. אלירז לא הבין. רק אחרי שסימנתי לו, קלט. הוא התעלף. צנח על הרצפה בשנייה. שלוש שעות שלמות הייתי בבכי רצוף. הייתי חייבת להוציא את הכל. צער ממש מהקרביים".
 
עוד אמרה: "למרות שהעובר עדיין קטנטן בבטן, משהו הולך ומקבל אצלך חיים בגוף. כשזה לא נמצא יותר, משהו מת בך". שנה אחרי ההפלה, היא נכנסה שוב להיריון. בספטמבר הגיעה לניתוח קיסרי, מאמינה שהפעם הכול יעבור חלק. "אבל מתחיל לעבור הזמן ואני לא שומעת בכי. ואז שוב המחשבות. למה השקט הזה בניתוח קיסרי? עוברות עוד דקות ארוכות, הרופאים מתלחששים, ואז אריאה יצאה לעולם. נרגעתי, אמרתי לעצמי, הנה, הכל בסדר".
 
"אלא שאז התברר ללוי שההליך הסתבך. היא נשארה לשעה נוספת של ניתוח ובסיומה התחילו כאבי תופת ששלחו אותה לאשפוז של שבועיים. "הרגשתי כאילו מישהו עם ברנר שורף לי את הגוף מבפנים האחיות ישבו איתי בלילות ובכו איתי מכאב. הדבר הכי גרוע בשבילי היה שלא יכולתי לגעת בשבועיים האלה בילדה שלי, שרק נולדה. הרופא אמר לי, 'את כל כך נחמדה והבטן שלך כל כך רעה'. זה משפט שלא אשכח״. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אילנית נשמה טובה וטהורה?
    יוסי גואטה 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לך רפואה שלימה והחלמה מהירה בע"ה אמן?? ואמן???? כול מי שסובל מהבטן הוא נחשב לגלגול של צדיקים/ות ומקובלים/ות גדולים... העין עלייך גדולה והשתדלי לשמור על הנפש שלך כי את מאודרגישה ופגיעה, ופגיעה נפשית גורמת לכאבים כרונים שמסתבכים! תישמרי על עצמך ותורידי הילוך כי המוח שלנו יותר חזק מהגוף,והגוף שלנו עם השנים נחלש והמוח מתחזק מהנסיונות של החיים!
    סגור
  • 4.
    בטן רעה. כלומר עפ הפרסום אינך מוצאת חן בעיני... (ל"ת)
    ניצה הפליצה 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 3.
    עצוב וסוף שמח
    חולוני 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סיפור עצוב אבל הכי חשוב שהסוף שמח .מזל טוב ובריאות
    סגור
  • 2.
    מזל טוב
    עוז 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזל טוב תזכו לנחת רוח מהילדה שה' יזכה אותם לעוד ילדים בריאים ושלמים
    סגור
  • 1.
    מליוני נשים סביב העולם עוברות את זה
    רלי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא היחידה שעברתי את זה. הבאת ילדה בגיל ארבעים וזה לא מובן מאליו...
    סגור