תקשורת ומדיה

קשת 12 והעיתונאי הערבי מותקפים: "תחזית שהתבררה כמופרכת"

הפרשנות של מוחמד מג'אדלה לא פגעה בתחזיות ודוד ורטהיים עקץ: "בצד החיובי: ההתאקלמות בפאנל הפרשנים של חדשות 12 הושלמה", גם האייטם ברפי רשף זכה לביקורת עוקצנית
מערכת ice |  1
מוחמד מגאדלה (צילום צילום מסך חדשות 12)
אייטם שעלה היום (ראשון) בעת שידור תכניתו של רפי רשף בקשת 12, גרר לעג רב מצידו של עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים, שלטענתו שוב מדובר באייטם ללא כל ערך שמקבלים הצופים באמתלה של ידיעה חדשותית.
ורטהיים כתב בין היתר בציוץ שלו: "אייטם אצל רפי רשף שמקדם אייטם בתוכנית חסכון: ״הטיפים הסודיים שיעזרו לכם להתקבל לעבודה בהייטק״. בין הטיפים: לעשות גוגל על החברה לפני הראיון ואפילו לנסות לדבר עם אנשים שעובדים בחברה כדי להגיע מוכנים. מטורף".
 
עוד הוסיף העיתונאי על האייטם בתכנית הפרה פריים של קשת 12: "הנה טיפ סודי ממני: אם אתם רוצים לעבוד בהייטק ואת הטיפים שלכם אתם לוקחים מרפי רשף, תחשבו מראש על ענף אחר".
 
לאחר מכן, ב'שש עם עודד בן עמי', מוחמד מג'אדלה עלה לתת את הפרשנות שלו וחטף מקלחת קרה שוב מוורטהיים: "בצד המבאס: מוחמד מג'אדלה שוב מפרשן בפסקנות תחזית שהתבררה כמופרכת. בצד החיובי: ההתאקלמות בפאנל הפרשנים של חדשות 12 הושלמה. אגב, השידור מיום חמישי. לפני 72 שעות בדיוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ אנטי יהודי ושקרנים !!! (ל"ת)
    אסף 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור