תקשורת ומדיה

משה דץ וקשת 12 מותקפים: "מאוהבים בפייק של עצמם"

כוכב הילדים שמשמש חבר פאנל ב'חי בלילה' ספג ביקורת מגלית דיסטל אטבריאן: "איך יוצא שמשה דץ (מה לעזאזל) טוען עכשיו בערוץ 12 שתמכתי בכניסתו של עבאס לממשלה אחרי שגיא זוהר התנצל פומבית על הפייק הזה ואחרי שיש 2 מקרים מתועדים בהם אני אומרת בדיוק את ההיפך בזמן אמת?"
מערכת ice |  4
בניין קשת (צילום Magma Images)

ביקורת קשה הוטחה בחבר הפאנל של חי בלילה משה דץ, לאחר שאמר בתכנית הלייט נייט של קשת 12 כי גלית דיסטל אטבריאן אמרה לכאורה לראש הממשלה בנימין נתניהו כי היא מחזקת אותו על הושטת היד למנהיג רע"מ מנסור עבאס.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, המשוריינת במקום ה-10 בליכוד, כתבה: "מה יהיה תגידו? ‏איך יוצא שמשה דץ (מה לעזאזל) טוען עכשיו בערוץ 12 שתמכתי בכניסתו של עבאס לממשלה אחרי שגיא זוהר התנצל פומבית על הפייק הזה ואחרי שיש 2 מקרים מתועדים בהם אני אומרת בדיוק את ההיפך בזמן אמת?".
 

עוד תהתה הח"כית: "‏מה עושים עם כל הפייק הזה סביבי? כמה הם מאוהבים בפייק של עצמם יא אללה שלי". חברת הכנסת קיבלה את המידע על הדברים שנאמרו על ע"י דץ, באמצעות הדובר שלה.
 
עו"ד אוהד מרחב הגיב: "השיטה החוזרת הזו של איזה אמן נשכח המנסה על דרך פליטת שטויות (בדרך כלל על הימין) לחזור לתודעה היא אומנם בזויה ופתטית אך גם מעוררת רחמים... מתנדב לרכוש דיסק של הכבשה שושנה...".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גלית אכבר-אירן
    אבי 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלית אכבראירן עלתה מאיראן, בוטה ותת רמה. תקפה את דץ בצורה קיצונית. הוא הביע דעה וזכותו להביע דיעה. גלית אכבראירן בושה לליכוק
    סגור
  • 3.
    גלית אטבאראנוש הכי גרועה ולא ליכודניקית (ל"ת)
    ליכודניקית 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    זמר טיפש ומכוער שהקריירה שלו מאחוריו (ל"ת)
    מספיק 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    נו מה כבר אפשר לצפות
    חיים שלי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מזמר פולני?
    סגור