תקשורת ומדיה

מיכאל ביטון נגד כתב כלכליסט: "צעיר ולא מנוסה"

יו"ר ועדת הכלכלה מחה על כך שכתב העיתון הכלכלי העלה עליו אייטם על סרטון חלק ומבלי לבקש תגובה, והטיף בשידור חי בכנסת: "איפה עורכי כלכליסט שמאפשרים לכתב להשתלח ולא לבקש אפילו תגובה עיתונאית"
מערכת ice |  2
מיכאל ביטון (צילום נועם רבקין פנטון פלאש 90)
כתב התחבורה של העיתון הכלכלי כלכליסט, יובל שדה, חטף היום (שני) מיו"ר ועדת הכלכלה, מיכאל ביטון, לאחר שזה האחרון לא ביקש תגובה מהח"כ והוועדה על דברים שכתב, והטיף לו: "כתב על סרטון חלקי ואפילו לא ביקש תגובה".
חבר הכנסת התייחס לטור הדעה של הכתב הצעיר, שסיפר על הפגנה של עובדי רותם אמפרט שבשליטת כיל שדרשו מהמדינה כרייה של פופסטים בנגב, ועל בואו של חבר הכנסת לתמוך בהם: "כיל ורותם עשו דברים יפים בירוחם ובנגב ובדימונה...ואנחנו כתושבי הנגב צריכים להחזיר להן". על כך יצא קצפו של הכתב, על אותם פוליטיקאים כמו ביטון "שגם אם כוונותיהם טובות, הם דה-פקטו משרתים טייקונים".
 
ביטון התייחס לכך ואמר בוועדת הכלכלה כי "יש כתב אחד בשם יובל שדה מכלכליסט שכתב כתבה ע"ב סרטון חלקי ואפילו לא ביקש את תגובת וועדת כלכלה או את תגובתי. זה לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה. אני לא מצפה ממנו ליותר מדי הוא כתב צעיר ולא מנוסה. אבל איפה עורכי כלכליסט שמאפשרים לכתב להשתלח ולא לבקש אפילו תגובה עיתונאית".
 
שדה, עקץ בחזרה: "פעם הבאה שהוא מתייחס אליי בלייב בכנסת אז הוא מוזמן לבקש את תגובתי לפני", והוסיף: "חשוב לי להבהיר לח"כ ביטון שאני לא עובד אצלו אלא אצל הציבור, וכדאי שגם הוא יתחיל לעשות את זה. עוד לא מאוחר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הביקורת של ביטון צודקת, למה הוא מבקר בלי לבקש תגובה?
    אוהד 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אכן עובד אצל הציבור ולכן מן הראוי לבקש תגובה מכל פוליטיקאי שאתה מבקר.
    סגור
  • 1.
    יש ליובל שדה יותר שכל בזרת מאשר למיכאל ביטון
    אריאל 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חדל אישים חסר בינה
    סגור