תקשורת ומדיה

משה ליאון במתקפה חריגה: "אתה אפס מאופס"

ויכוח סוער בישיבת מועצת העיר ירושלים, שהייתה אמורה להיות חגיגית, הגיע לפסים אישיים וקללות. ראש העיר משה ליאון התפרץ כלפי חבר העירייה עופר ברקוביץ' וצעק לעברו: "מי אתה שתגיד לי? אתה אפס מאופס"
מערכת ice | 
משה ליאון, עופר ברקוביץ (צילום יוסי זמיר, פייסבוק/ עופר ברקוביץ, פיקיוויקי)
ויכוח סוער בישיבת מועצת העיר ירושלים שהייתה אמורה להיות חגיגית לציון 55 שנה לאיחוד העיר. ראש עיריית ירושלים משה ליאון תקף אמש (שלישי) בחריפות את חבר מועצת העיר עופר ברקוביץ מתנועת התעוררות וכינה אותו ״אפס מאופס״. התקרית אירעה לאחר שברקוביץ הטיח בליאון כי "העתיד הציוני של ירושלים תחת הנהגתך בסכנה".
 
ליאון נראה זועם על האמירה הביקורתית וצעק: "מי אתה שתגיד לי את הדבר הזה, תגיד לי, מי אתה שתגיד לי?". ברקוביץ. הוא השיב: "אני עופר ברקוביץ, נולדתי וגדלתי בירושלים" וליאון: "אתה אפס מאופס, זה מה שאתה, אפס מאופס".
 
"איבדת את עצמך", אמר ברקוביץ לליאון בעקבות הדברים והוא השיב: "לא איבדתי את עצמי, אל תדאג".
בהמשך אמר ברקוביץ: "זרקת לי את זה כשהתעצבנת, אבל ככה אתה מדבר בעצם. אתה בושה וחרפה. ביום חגיגי למען ירושלים, כשאנחנו נותנים לך ביקורת, זו הרמה שאתה מגיע אליה".
 
"הגענו מוכנים לישיבת מועצה חגיגית לכבוד יום ירושלים", אמר ברקוביץ לאחר האירוע והוסיף: "העלינו נושאים רציניים לעתיד העיר ירושלים: צביון השכונות, שמירה על בתי הספר הממלכתיים, חיזוק אנשי המילואים ומתן הטבה לגור בירושלים, עצירת עליית הארנונה הצפויה. ומנגד, ראש העירייה איבד עשתונות, קילל, קם באמצע הדיון, לא נותן תשובות ולא מתייחס לנושאים החשובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה