תקשורת ומדיה

כוכב 'טהרן' במתקפה נגד ישראל: "שיזדיינו, עושים דברים מתועבים"

אמש העלה שחקן הסדרה טהרן סטורי ביקורתי בו שיתף סרטון בו חיילים ישראליים מתעמתים מול משתתפי ההלוויה של העיתונאית הפלסטינית שירין אבו עאקלה. בעקבות הפוסט השחקן קיבל איומים על חייו וזכה לביקורת נוקבת מצד מפורסמים ישראליים

מערכת ice |  24
הסדרה טהרן, "כאן" (צילום באדיבות "כאן")
אמש (רביעי) העלה שחקן הסדרה טהרן סטורי בו הוא יוצא נגד כוחות צה"ל על מותה של העיתונאית שירין אבו עאקלה, שנהרגה בג'נין. על פי תחקיר שבוצע על ידי רשת CNN ביום שלישי, התגלה כי העיתונאית נהרגה מירי של כוחות צה"ל ולא של פלסטינים. זאת למרות שמנגנוני הביטחון הפלסטינים לא משתפים פעולה עם אף גורם שמבקש לבדוק את הפרשה באופן ניטרלי. 
 
אליפור, המגלם בסדרה את וואהיד, שיתף באינסטגרם שלו סרטון שבו חיילים ישראליים מתעמתים עם משתתפי הלווייתה של העיתונאית. מתחת לסרטון הוא כתב: "שיז***נו הכוחות הישראליים שיכולים לעשות דברים מתועבים ולא לשלם על כך מחיר". כמה דקות קודם לכן הוא כתב ביקורת חריפה על איראן, שבה מתקיימות בימים אלה הפגנות נגד השלטון.
אליפור הביע תמיכה במפגינים האיראנים, ומתחת להסבר על המתרחש במדינה ועל אלימות כוחות הביטחון האיראניים, הוסיף: "צריך לומר זאת בקול רם: שתזדיין הממשלה האיראנית וכל מי שאוכף את רצונה. איראן הייתה יכולה להיות המדינה היפה ביותר בעולם, אם רק הייתה מנסה". 
 
ישראלים מפורסמים רבים יצאו נגד השחקן האיראני. עדן פינס כתבה: "עד מתי עוכרים שיורקים לבאר שהם שותים ממנה", טילטיל כתב: "יאללה תלךךךך ותיזהר שלא יתפסו אותך גולנצ'יקים ויתנו לך לקפוץ על דילגית", ועמרי בן נתן כתב: "הם משתינים עלינו בקשת ואנחנו קוראים לזה גשם!".
כשעתיים אחרי הסטורי הביקורתי, אליפור שיתף את עוקביו כי הוא מקבל איומים על חייו בכל רגע נתון. "יש הרבה איומים שיהרגו אותי. כל כך מהר, מאוד מעניין איך זה קרה",
ומיד אח"כ כתב: "רק כדי להבהיר, כשמישהו יוצא נגד הממשלה/הצבא/השלטון המדכא של מדינה כלשהי, זה לא אומר שהוא שונא את האזרחים של אותה מדינה. אני נולדתי באיראן ואני הראשון לצעוק נגדה. אם לא נתריע על אי צדק פוליטי *בכל מקום*, איך נהיה מאוחדים?"
מתוך אינסטגרם
תגובות לכתבה(24):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    פח אשפה אנושי
    תומר 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תסיים במציאות כמו בסרט
    סגור
  • 22.
    חוצפן! לפטר אותו!
    ליאת 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הפלסטינים אפילו לא משתפים פעולה! שיוכיחו שהקליע הוא שלנו. אל תאמינו לשום חקירה חיצונית, ובטח לא של CNN הם שונאי ישראל. קודם שיראו את הקליע שפגע בה! על סמך מה הוא מאשים את ישראל אם הפלסטינים מסרבים לשתף פעולה? סימן שיש להם מה להסתיר ורוצים לגרום לנו להראות אשמים. כי הם שקרנים!
    סגור
  • 21.
    מציעה כל מי שידבר כמוהו להחרים את הסרטים/הצגות
    לי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שבהם הם מופיעים ואז נראה איך יתפרנסו כל המחבלים האלה כנ"ל לגבי קניות אצל ערבים ישראלים או טיפולי שיניים/רכב ו/או כל שירות אחר שהם נותנים ואז נראה אותם גיבןרים חיים פה כמו מלכים ויש להם החוצפה לצאת נגד המדינה נראה אותם עוברים לעזה מצרים או ירדן .. הם יאכלו אבנים וישבו בשקט.. חצופים לקחת להם את תעודת הזהות הישראלית ונראה אותם זבלים
    סגור
  • 20.
    אתה משחק משת"פ של מדינת ישראל , במציאות אתה סוכן פלסטינ
    שוקי כהן 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יאללה חמוד, גזגז לג'ינין תצטרף לתיאטרון של מוחמד בכרי אולי יצא לך לשחק עם זכריה זביידי.. שחרר אותנו מהחושך שאתה חי בו והמציאות המעוותת של הפלסטינים .. הם ורק הם רצחו את העיתונאית לא הרגו רצחו הקריבו קורבן למען התודעה , אחרת הם היו חושפים את הראייה ( הקליע שנורה בה ) ..
    סגור
  • 19.
    צודק נפסיק לראות את הסדרה גם!!!!!!
    ארי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בושה לנו ישראל שנתנה לגיטמציה לטרור והסתה כלפינו וזאת התוצאה!!!
    סגור
  • טען עוד
  • שטויות. לא לראות סידרה רק בגלל שאהבל אחד
    מיקי מאוס 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כטתב נגדנו, זה ממש לא הגיוני. לא להעסיק אותו יותר, זה הרבה יותר הגיוני וכך גם לגבי התעלמות ממה שכתב. הרי רוב האנשים ממדינות העולם השונות, לא מבינים כלל את מה שקורה כאן ומעדיפים לתמוך בפלסטינאים, רק בגלל שהם מצטיירים כחלשים ומסכנים ולכן מרחמים עליהם.
    סגור
  • 18.
    אולי גם בשם הדמוקרטיה נאפשר להניף דגלי דאעש,
    יעקב 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה לעזאזל נסגר עם המדינה הזאת ? הערבים עוד יחסלו אותנו וישתלטו עלינו בשם הדמוקרטיה, ערבים ודמוקרטיה זה לא הולך ביחד, מבחינתם הדמוקרטיה בישראל זו פירצה במערכת שצריך לנצל ולנסות לשלוט בפלסטין הכבושה שוב, רק ימין חזק יוכל להתמודד מולם.
    סגור
  • 17.
    תתחילו להגן על עצמכם, אידיוטים! הערבים מרימים
    דודו 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראש ופוגעים בנו במילים קשות ובמעשי רצח. מאחר והם רואים את רפיסותנו, הם מעזים יותר ויותר. תגנו על עצמכם. לא יותר ולא פחות!
    סגור
  • 16.
    ביקורת זה אחלה...אבל הוא מנותק (ל"ת)
    םםם 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    שחקני טהרן סעו לאחיכם ד"ר בשאר אסד הוא רופא מומחה למחל (ל"ת)
    נכה צה"ל 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    מה הבעיה הוא לא יצא נגד ישראל רק התנגד ללהרולדפוק מכות
    אנונימי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאנשים שלא עשו כלום
    סגור
  • 13.
    כפוי טובה!
    1 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חצוף! נושך את היד שמאכילה אותו די לתת במה למחבלים!
    סגור
  • 12.
    ביקורת גם אם היא כואבת מותר וצריך לומר
    מילואימניק 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    7 9
    אבל אם החריון הזה קודם כל מקלל את החיילים הישראלים מבלי שבכלל ידועות לו העובדות אז זה כבר לא ביקורת זו השמצה והטלת רפש שאין לי הסבר נורמלי פרט לשנאה. אז שילך לקיבינימט הוא והסדרה המזורגגת הזו, אפשר כבר לחשוב מה מתיר לו להשתלח כך!? עוד סמארקאץ’ עם שתן במוח. קדחת אם אני אצפה בסדרה הזו שהחיריון הזה משחק שם!!!!
    סגור
  • 11.
    טארן
    מימי 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תלך כפרה על כל חיילי צהל עם כל הטרוריסטים
    סגור
  • 10.
    כלב
    ציוני 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    10 2
    פרצוף של מחבל .מקווה שאחד מאחיך בעזה ידאג לך בתחת.
    סגור
  • 9.
    העם ידבר לא לירואת את הסדרה
    מי שרואה את הסדרה 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפי דעתי מי שיראה את הסדרה הזאתי theron נחשב בוגד עד שלא יעשו את השחקן הזה לא לראות את הסדרה הזאתי פשוט זה הכוח של עם ישראל והחיילים שלנו שאלוהים ישמור אותכם גם את השוטרים וגם את מגב שעושים עבודת קודש השם איתכם
    סגור
  • 8.
    העם ידבר לא לירואת את הסדרה
    מי שרואה את הסדרה 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי דעתי מי שיראה את הסדרה הזאתי theron נחשב בוגד עד שלא יעשו את השחקן הזה לא לראות את הסדרה הזאתי פשוט זה הכוח של עם ישראל והחיילים שלנו שאלוהים ישמור אותכם גם את השוטרים וגם את מגב שעושים עבודת קודש השם איתכם
    סגור
  • 7.
    דגלי אשף באוניברסיטת בג/חיים אתגר
    גולן יעקובי ace 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מרכז פרוגרסיבי ומסכים עם כל מילה של חיים אתגר. ולעזעזל חוות הדעת המשפטית שלא תמיד הגיונית במיוחד במצבים כמו אצלנו.
    סגור
  • 6.
    ההסברה שלנו חולה אנושות
    שם 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מיידית היה צריך להאשים את הפלסטינים שהרגו אותה כי היתה נוצרית ולא חבשה חיג'אב. ולאמר שישראל תעשה חקירה יתברר עובדות. לא עשינו שום דבר אז לוואקום נכנס CNN עם חקירה מזוייפת והרוויח עוד צופים ועוד כסף. אנחנו צריכים לעשות התמחות ההסברה אצל הפלסטינים יש להם למרבה הצער יועצי הסברה לתקשורת מעולים.
    סגור
  • 5.
    מי הוא?
    יחף 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מדינת ישראל מתמודדת עם טרור ערבי, הערבים הכובשים ,שקוראים לעצמם פלסטיניים חושבים שדם יהודי הוא הפקר וממשלה מסונדלת? שמישהו יסביר לי מה קורה פה? הג'וק הזה יכול לברבר את עצמו לדעת עד סוף הימים, מה יהיה הסוף איתנו?
    סגור
  • 4.
    זו לא ביקורת חברים, זו המציאות שילדכם הולכים אליה
    סויי 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וכל מה שאומרים לכם שזה דפוק ישר אנחנו מקימים חמ"ל אינטרנט בכדי להגן על האתוס להצדיק את דרכנו ודרכו של העם היהודי שנרדף ונכחד כבר 3666 שנה,
    סגור
  • 3.
    למה לא מעיפים אותו?
    emily 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הסדרה ישראלית אם אינני טועה? אז מה הקטע לתת לו לבקר אותנו בשחצנות ובשנאה כזו (מאוחדים אלק...) ולהמשיך להעסיק אותו? למה שונאי ישראל כולם מאמינים בעוורון ל"תחקיר" של cnn כשאף גוף לא שיתף פעולה?!
    סגור
  • 2.
    מי זה? (ל"ת)
    רומק השלישי 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    כך זה שהשתן מטפס לראש
    השופט 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    יותר מידי נפחו את המוח על הסדרה הזאת אז בודאי ששחקנים יתחילו להטיף מוסר מעוות.כמוהם בדיוק.תחנך קודם את עצמך אח"כ תעיר אם בכלל לאחרים
    סגור