תקשורת ומדיה

ערוץ CNN: "ישראל אשמה במוות של עיתונאית אל-ג'זירה"

על פי תיעודים חדשים שנחשפו, טוענים בערוץ האמריקאי כי הווידאו ותיעודים חדשים מהזירה קובעים כי צה"ל אשם בהרג של שירין אבו עאקלה. טיבי: "התקפה ממוקדת של כוחות ישראלים", תומא סולימאן: "הטיעונים של ישראל לא משכנעים"
מערכת ice |  3
חיילי צהל מתכנסים (צילום נועם רבקין פנטון פלאש 90)
האם צה"ל באמת עומד מאחורי המוות של עיתונאית רשת אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה? על פי הדיווח של רשת CNN אמש (שלישי) זו נהרגה מירי של כוחות צה"ל ולא של פלסטינים, כך לפחות טוען התחקיר.
הממצאי של אותו התחקיר מתבססים לכאורה על סרטונים חדשים מהזירה שהגיעו לידי CNN, כולל עדויות של 8 עדי ראייה ומומחה לזיהוי פלילי. לדברי אחד העדים, כדור אחד פגע באבו-עאקאה ברווח שבין הקסדה שלה לבין אפוד המגן.
 
חבר הכנסת מהרשימה המשותפת אחמד טיבי שיתף את הסרטון וכתב: "עדויות חדשות מצביעות על כך ששירין אבו אקלה נהרגה בהתקפה ממוקדת של כוחות ישראליים - CNN".
 
חברת הכנסת עידא תומא סולימאן הוסיפה: "התחקיר של סי.אן.אן על רציחתה של שירין אבו עאקלה מצביע בבירור על צלף ישראלי כמי שרצח את שירין. לישראל אין שום טענה משכנעת שמדובר באש פלסטינית. ‏על ממשלת ישראל למצוא את הצלף ולהעמידו לדין. לא ניתן למותה של שירין להישכח".
 
העיתונאי אברהם בלוך מערוץ 14 טען: "מסקנה מטלטלת. לא הופתעתי ככה מאז שהפלסטיני האשימו את צה"ל ללא כל ביסוס, וסרבו לנהל בדיקה משותפת או למסור את הקליע שהרג את שירין אבו עאקלה. שוק אמיתי".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערוץ cnn בשפל, זמנו עבר, מנסה להתחרות באלג'זירה בשקרים (ל"ת)
    איתן 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ארהב רצחה משפחה של 7 ילדים באפגניסטאן ולאף אחד לא איכפת (ל"ת)
    אמת 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זה לא הפעם הראשונה שהם טועים
    פוקס ניוז 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהאשמות על טראמפ , לבן של ביידן , למהומות שהיו בערים ב2020 , לקייל ריטנהאוס , להתקפה על השופטים של בית המשפט העליון ועוד הרבה , תעשו טובה תחליפו ערוץ
    סגור