תקשורת ומדיה

"הדם שלי על הידיים שלה": חברת הכנסת מסכנת עיתונאי?

יוסף חדאד שנכח בכנסת זכה למילים קשות מחברת הכנסת עידא תומא סולימאן שכינתה אותו "בוגד ומשת"פ", תקף: "ניסו להשתיק אותי והסיתו בצורה אלימה, היא התירה את דמי"
מערכת ice |  1
עאידה תומא סלימאן ויוסף חדאד (צילום צילום מסך ynet)
סוער בכנסת. אחד הפעילים ההסברתיים החשובים ביותר של ישראל בחו"ל, העיתונאי יוסף חדאד, זכה אמש (שני) לקריאות גנאי וגינויים חריפים ביותר דווקא מצד חברי הכנסת הערבים במשכן הכנסת ובמיוחד חברת הכנסת מהרשימה המשותפת עידא תומא סולימאן.
חדאד כתב: "אז אתמול השתתפתי בדיון בועדת החינוך בנושא "חופש הביטוי ההסתה והאלימות בקמפוסים". את זה שחברי המשותפת ניסו להשתיק אותי שם והסיתו נגדי בצורה אלימה כבר ראיתם. עכשיו מוזמנים לצפות בנאום שלי שם, שהיה באופן סמלי ממש באותו זמן שאוניברסיטת בן גוריון התמלאה בדגלי פלסטין".
 
עוד טען פעיל ההסברה: "זה לא חציית קו אדום זה הרבה מעבר לזה! כשעאידה תומא סלימאן קוראת לי משת"פ שבגד בעמו כולם מבינים טוב מאוד את המשמעות מאחורי המילים האלה, היא מתירה את דמי ומסיתה נגדי באופן הכי ברור שיש. אני רוצה שתבינו דבר אחד: אם מישהו יפגע בי- הדם שלי על הידיים של עאידה תומא סלימאן".
 
לאחר מכן קיבל הודעה אישית בה איום על חייו: "באלוהים אנחנו נהרוג אותך" "אמא שלך הולכת לבכות דם עליך" "אתה משת"פ, היא צדקה" ההסתה של עאידה תומא סלימאן נגדי נותנת את אותותיה והנה כבר איומים מפורשים נגדי ברצח. היא התירה את דמי בחברה שלי בגלל שאני נאמן למדינה שלי!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאי!?!?!?
    צפון 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש חייב להחליט: האם הוא עיתונאי? או מנהל עמותה לחיי ערבים ויהודים? או איש שמכין סרטוני הדרכה על צה״ל? או פרשן? או טוקביקסט ש מקלל מהבוקר עד הערב את הח״כים וכלל הפעילים הפוליטיים הערביים ומהשמאל? ואז יתייחסו אליו ברצינות
    סגור