תקשורת ומדיה

דוד ורטהיים במתקפה על שמעון ריקלין: "מכונת פייק"

העיתונאי ועורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים מעלה הילוך במשבר היחסים של הקהילה הגאה מול שדרן ערוץ 14 שמעון ריקלין. העיתונאי פרסם סטטיסטיקה לפיה כ- 60% מהעוקבים אחר ריקלין הם פרופילים פיקטיביים: "חחח מכונת פייק"
מערכת ice | 
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ אמיר לוי, גילי יערי)

העיתונאי ועורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים מעלה הילוך במשבר היחסים של הקהילה הגאה מול שדרן ערוץ 14 שמעון ריקלין.

לאחר שהשבוע פרסמנו כי ארגון הלהט"ב הגישה תביעה על סך כ- 450 אלף שקל נגד ריקלין על רקע דבריו של השדרן בשידור בערוץ 14: "אגודת הלהט"ב בישראל הודיעה שהיא תפיץ עכשיו 500 חוברות (אני ג'אז) לילדים בני 4-5. אני לא מבין למה אין חוק במדינת ישראל נגד חבורת המטורפים הזו שרוצה לגעת בילדים שלנו, חבורת הסוטים הזו שרוצה לבוא לדבר על שינויי מין לילדים בגיל 4-5. מה זה הדבר הזה?"
 



ורטהיים כתב על ריקלין אמש (שישי) שהוא מכונת פייק ופרסם את סטטיסטיקת הפרופיל שלו לפיה כמעט 60% מהעוקבים שלו הם פרופילים מזויפים:


כזכור, ריקלין החליט שלא לחזור בו מהאמירות וצייץ בטוויטר שהוא חושב שמדובר בסוטים: "מה זה אובדן בושה? במקום לשתוק. אגודת הלהט"ב תובעת אותי בבית משפט לאחר שכיניתי כסוטים את אלו שרקדו סביב ילד בן 9 ששינה את מינו ואת אלו שהלכו לגני ילדים כדי לדבר איתם על מיניות ושינוי מין. אני עומד על דעתי שאנשים כאלו הם סוטים ממש. וצריכים לאסור בחקיקה את מעשיהם הרעים. ניפגש במשפט". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה