תקשורת ומדיה

בזק ויועז הנדל במחווה מרגשת למילואימניקים: "גאים בכם"

לקראת יום ההוקרה לחיילי המילואים, בזק ערכה טקס מרגש למילואימניקים המצטיינים בהשתתפות שר התקשורת שאמר: "בתור מי שנח לו יותר עם מדי ב' ורצועת נשק, מאשר עם חליפה ותיק למחשב, אני כאן כדי להגיד להם תודה"
מערכת ice | 
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ קובי גדעון, יוסי אלוני)
לקראת יום ההוקרה לחיילי המילואים, ערכו היום (שלישי) בבזק טקס מרגש בהשתתפות שר התקשורת, יועז הנדל, יו"ר החברה, גיל שרון, מנכ"ל בזק, דודו מזרחי ויתר חברי הנהלת בזק. בטקס הוענקו תעודות הוקרה למילואימניקים המצטיינים, המשרתים במילואים בתפקידים משמעותיים עשרות ימים בשנה, חלקם אף ממשיך בשירות גם בהתנדבות.
 
גיל שרון, יו"ר בזק, אמר: "אני מאמין ששירות המילואים הוא נדבך חשוב ומרכזי בערבות ההדדית שלנו בחברה הישראלית. בבזק, מאות עובדים המשרתים במילואים במגוון תפקידי מפתח וביחידות מסווגות במערכת הביטחון ואנחנו גאים בהם על התרומה הגדולה שלהם למדינה".
 
שר התקשורת, יועז הנדל אמר, "חברה שרואה את עצמה כמצטיינת צריכה להוקיר את משרתי המילואים. שירות המילואים הוא תו תקן למצוינות. בתור מי שנח לו יותר עם מדי ב' ורצועת נשק, מאשר עם חליפה ותיק למחשב, אני כאן כדי להגיד תודה למילואימניקים, בשם מדינת ישראל".
 
הנדל הוסיף: "בימים בהם רק חצי מהישראלים מתגייסים ומעט עושים מילואים, המשימה שלי היא לוודא שאנחנו נושאים את המילואימניקים על הכתפיים. להחדיר ולהעמיק את ההכרה של גודל השליחות ולהגן על המדינה. כל הכבוד לבזק על ההירתמות לפרויקט ולמאות המילואימניקים הפעילים בחברה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה