תקשורת ומדיה

מגיש רשת 13 במתקפה על משרד התחבורה: "על חשבון החלשים"

אלמוג בוקר במסר נוקב נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי בעקבות הרפורמה בתחבורה הציבורית: "ואז באה שרת התחבורה מרב מיכאלי והחליטה על רפורמה. הכוונה טובה- מחיר אחיד בכל הארץ. התוצאה פחות"
מערכת ice |  4
מרב מיכאלי, אלמוג בוקר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, פייסבוק/ אלמוג בוקר)
הרפורמה בתחבורה הציבורית באה לברך והצליחה לקלקל? מגיש רשת 13 אלמוג בוקר יצא בפוסט חריף באינסטגרם שלו נגד משרד התחבורה בראשות השרה מרב מיכאלי בעקבות המחירים החדשים שדווקא פגעו במי שנחשבים לחלשים.
בוקר כתב: "יובל נוסע שלוש פעמים בשבוע לעבודה במרכז העיר דימונה. הלוך-חזור. שני שקלים וחצי לכל כיוון ובסך הכל 5 שקלים ביום, 15 שקלים בשבוע, 60 שקלים בחודש. ואז באה שרת התחבורה מרב מיכאלי והחליטה על רפורמה. הכוונה טובה- מחיר אחיד בכל הארץ. התוצאה פחות".
 
עוד הוסיף: "מעכשיו בדימונה, בירוחם, במודיעין עילית, בביתר עילית ובערים נוספות בפריפריה ישלמו יותר. הרבה יותר. כמה הרבה? יובל ישלם על כל נסיעה 5.5 וחצי, 175% יותר. עזבו אחוזים. זוכרים 60 שקלים בחודש? אז מעכשיו יובל ישלם 132 שקלים בחודש".
 
לסיום כתב: "תכפילו ב-12 חודשים ויובל ישלם מדי שנה 1,584 שקלים על אוטובוס- 864 שקלים יותר בכל שנה. גם חופשי חודשי אזורי, לא ממש יעזור לו כי אז הוא ישלם 99 שקלים בחודש במקום ה-60 שקלים ששילם בעבר במילים אחרות ״רפורמה״ לחזקים והעשירים על גבי החלשים והעניים. אגב- ״הרפורמה״ תכנס לתוקף באחד באוגוסט- יש זמן לשנות".
העיתונאי רן בוקר הגיב: "שני ילדים מנסים לצפות במשחק כדורגל אבל הגדר מסתירה. אחד בגובה 1.80 והשני בגובה 1.60. המדינה באה לעזור ושמה לשניהם מן במה שתגביה אותם קצת. הבמה היא באותו הגובה. למי ההגבהה עזרה? נכון, רק לילד הגבוה יותר. הילד הנמוך עדיין לא רואה את המשחק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוזלה
    רק צדק חברתי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלמוג כל הכבוד אני איתך כתבה טובה וענינית הגיע הזמן למחיר אחיד באוטובוס
    סגור
  • 3.
    היי אלמוג, עוד מלה לגבי ח"כ ביטון, תושב ירוחם
    אלעד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ועוד משהו, אלמוג, משהו חשוב: אני ממש לא איש פוליטי, אבל חייבים להגן על ח"כ ביטון, שחוטף מכל הכיוונים, כאלו שהוא מעוניין בהפלת הממשלה. ביטון מגיע מהמקום הכי נקי, הכי צודק שיש, כי בניגוד למרב מיכאלי, שלדעתי כולה "גימיקים" וכלום מאחוריהם, ח"כ ביטון עשה עבודה מאד רצינית, לפני שיצא נג ד "הרפורמה" הזאת. תן לו במה ככל שתוכל. חשוב לי להבהיר - אני לא איש פוליטי, מעולם לא הייתי, והדברים שאני כותב באים מתוך היכרות עמוקה של תהליכי קבלת החלטות בממשלה בכלל, ובממשלה הזאת בפרט. בהצלחה אלמוג, באמת מגיע לך, ויותר!
    סגור
  • 2.
    אלמוג - אתה כל כך צודק, ובכלל - אתה נפלא!
    אלעד 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היי אלמוג, בעבר הייתי גם אני איש תקשורת, ולכן המחמאות שתקבל מייד באות גם ממקום של צופה "רגיל", וגם ממקום של איש מקצוע בעל ניסיון (ואפילו זכיתי להמון הערכה...). תחילה - העבודה שאתה עושה בדרום נהדרת. אתה מופיע נפלא, אתה חרוץ, מאד מאד מסור ואחראי, רהוט, לא "פומפוזי", לא מתלהם, לא מנסה להיות "סלב", פשוט עושה את העבודה בצורה מעולה. לאחרונה גליתי אותך בשידור ביום שישי, וגם שם אתה מנחה נהדר: נוסף לכל מה שכתבתי, אתה גם סקרן, מוכן לשידור, מקשיב למרואיינים, מתייחס לדברים שהם אומרים ולא מקריא שאלות מדף שמישהו כתב לך (כמה "מנחים" כאלה יש היום...). בעניין התחבורה הציבורית - אתה כל כך צודק!!!! הפגיעה היא לא רק בתושבי הפריפריה, אלא כמעט בכולם, ואת זה עושה שרה ממפלגת העבודה, ה"חברתית", במרכאות כפולות ומכופלות. הבעיה היא שלמיכאלי אין מושג בתחום שעליו היא מופקדת, ומה שיותר גרוע - היא חושבת שהיא יודעת הכל. אתה חייב להשתמש בכלי הנפלא שיש בידך - השידור בטלוויזיה - כדי לא להרפות. להביא את דברי הביקורת החריפים נגד ה"רפורמה", וליצור רעש תקשורתי חזק. אולי זה ישכנע אותה "לדחות עד להודעה חדשה" את התכנית הזאת.
    סגור
  • 1.
    רפורמה מעולה. נגמר הסיפור של סבסוד חרדים ע"י המדינה.
    איתן 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    פה ושם יש מי שנפגע, אבל בגדול... הרפורמה עושה טוב כמעט לכולם. כל הכבוד למיכאלי!
    סגור