תקשורת ומדיה

אילה חסון זועמת: "הכסף נזרק לשווא על בית פרטי"

אילה חסון מפרסמת את נתוני ההוצאות על שיפוץ מעון ראש הממשלה שמוצגות כעת על סך נמוך מזה שהציגו תחקיריה ומדגישה, "העלות המטורפת הזאת היא תוצאה של ההתעקשות של רוה"מ להפוך את רעננה למבצר"
מערכת ice |  11
אילה חסון (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
מגישת חדשות 13 אילה חסון ממשיכה להיכנס בראש הממשלה בנט, בזמן שנפתחה מולה זירה חדשה מצידו של ראש הממשלה החליפי לפיד. בציוץ שפרסמה לפני שעה קלה בחשבון הטוויטר שלה ובו פירוטים רשמיים של עלויות השיפוצים במעון ראש הממשלה היא מותחת ביקורת חריפה על הנושא, אותו הציפה לראשונה בתוכניתה.
חסון פרסמה את הנתונים מטעמו של ראש הממשלה שעומדים על חצי מיליון שקלים בלבד וכתבה, "וכל השאר אבטחה. קטן עליו 45 מיליון. רק כדאי לדייק לציבור העלות המטורפת הזו היא תוצאה של התעקשות של רוהמ להפוך את רעננה למבצר, מעון רשמי.  לו היו משפצים את בלפור, ולא הופכים את רעננה למעון רשמי. ההוצאות ברעננה היו קטנות באופן דרסטי.  והכסף לא היה נזרק לשווא על בית פרטי זמני".
נזכיר כי בסוף השבוע האחרון, התחקיר של אילה חסון ב'שישי' ברשת 13 אמש (שישי) הצליח לייצר עימות של ממש בטוויטר בין מגישת המהדורה לבין שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד שטען נגדה דברים קשים וחטף ממנה בחזרה.
תחילה לפיד כתב: "איילה חסון פרסמה היום שהתערבתי בצו יציאה מהארץ של הבן (שלא ידעתי על קיומו) של שלמה פילבר (שלא פגשתי ולא החלפתי איתו מילה מעודי). כמובן שלא היה ולא נברא אבל תגובתי לא הובאה כי היא לא טרחה אפילו לבקש אותה. אילו ביקשה יכולתי להגיד לה שמדובר בשקר מוחלט וגם מאוד משונה. מצד שני, זו לא בדיוק הפעם הראשונה שהיא עושה את זה, אז לא נורא".
 
חסון הגיבה: "יאיר לפיד, אתה מטעה ולא אומר אמת. כרגיל שטחי. הדבר היחיד שאמרתי לגביך הוא שאישרת את המינוי של אשת הבן של פילבר לסגנית קונסול. שום דבר אחר לגביך!! לך תצפה בשידור שלי כמה פעמים אולי אז תבין ותתנצל בפני".
 
אלי ציפורי חיזק את העיתונאית: "איזו פצצה של איילה חסון! הפרקליטות מחזיקה תיק פתוח נגד בנו של שלמה פילבר כבר 4 שנים - עד עצם היום הזה. אין ספק שזה היה עוד אמצעי לחץ על פילבר כדי שיחתום על הסכם עד המדינה - גם אם כולם יכחישו".
 
עוד כתב: "חסון פרסמה שזה היה אחרי שפילבר הפך לעד מדינה: לקראת סוף שנת 2018 נפתחה ביחב"ל חקירת משטרה נגד בנו של פילבר ובשלב מסוים נקרא הבן לחקירה באזהרה. זה מה שנקרא אחזקה בגרון כדי שפילבר לא יעז לחקור בו מההסכם".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אילה חיסרון
    אילה 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיסרון הכביכול עיתונאית אבל בעצם רכילאית מטעם הנאשם לא מפסיקה לבלבל את המוח על שטויות וכאילו מין חקירות מזויפות. הגיע הזמן לתבוע אותה על כל עיוותי ההודעות. מספיק עם הזקנה הביביסטית הזו.
    סגור
  • 9.
    בנט שקרן נוכל
    מיקי 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנט עשה הכל קיטב את עם שיקר ורימה אותנו הבוחרים .אני ומשפחתי בחרנו בו. הפר את כל ההבטחות, ועכשיו הוא מפר שוב : הוא עושה בחירות חמישיות. והיד עוד נטויה
    סגור
  • 8.
    לא ראיתי את זעמך על12 שנים שהרס המדינה ומעבר לכך
    א.ל 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היכן היית שראש ממשלה לשעבר עם 3 תיקי אישום היה מחדל אנושי למדינת ישראל כאשר 6 ראשי מוסד ושב"כ טוענים נחרצות לפני הציבור כי נתניהו מהווה נזק מהותי למדינת ישראל. היכן נשמע קולך???
    סגור
  • 7.
    מעון ראש הממשלה
    אזרחית ותיקה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאזרחית אני מתראמת על ההשקעה בבית פרטי של בנט ולא במעון ראש הממשלה הרישמי..אך חורה לי גם על הכספים שהושקעו בקיסריה
    סגור
  • 6.
    איך שרים שרואים את עצמם מורמים מהעם-משקרים (ל"ת)
    יעקב 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    לא ראינו אותה זועמת
    הרי 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    18 0
    כשהחברים שלה שרפו מיליארד שקל על המטוס המלכותי
    סגור
  • 4.
    איילה חסון
    אני 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    15 1
    כסף נזרק לשווא על מטוס מפואר עבור ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו.
    סגור
  • בקרוב מאוד המטוס המפואר יחזור לשרת את בנימין נתניהו.
    מתן. 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    זה ששני המצחיקים שהגיעו לשלטון ע"י שרימו את המצביעים ולא רצו להשתמש במטוס, כי הוא יציר נתניהו, זו בעיה שלהם. לראש הממשלה העתידי בנימין נתניהו המטוס הזה נחוץ מאוד ובקרוב יגיע אתו לבירת סעודיה לחנוך את השגרירות הישראלית החדשה בריאד.
    סגור
  • 3.
    מושחתת
    ירון 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מים קרים. תשתי והרבה!!!!
    סגור
  • 2.
    לפיד חסר השכלה ונוכל . בנט מגלומן !
    ישראלי 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לפיד שכח שלא סיים חוק לימודיו בתיכון . מוקף יועצים שמאלניים, ועם חוכמת רחוב מחזיק בידיו את מפתחות המדינה . לפיד אדם רדוד, חיבל ביחסי החוץ הטובים שביבי השיג (רוסיה... ועוד). גם לא האריך שירות מוצלח של שגרירנו ברומא... כי יש לו חברים שממתינים לג'ובים !!!
    סגור
  • 1.
    תגידי אילה, כמה אסלות כלל השיפוץ?
    פז 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    18 0
    אצל סער, ידעת לספק את ה"נתונים" (שהתבררו אח"כ כ-FAKE) - נו... ברור.
    סגור