תקשורת ומדיה

"נקים ממשלה שתחזיר את הגאווה": צפו בהצהרת נתניהו

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה הגיב לנפילת הממשלה: "ערב של בשורה. ממשלה שהייתה תלויה בתומכי טרור וסיכנה את הביטחון האישי של אזרחי ישראל הולכת הביתה. חברי ואני נקים ממשלה שתדאג לכם, תוכלו ללכת ברחובות בראש מורם"
מערכת ice |  8
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לבנימין נתניהו לקח קצת יותר משעה להגיב לנפילת הממשלה. רבים המתינו למוצא פיו של יו"ר האופוזיציה לשעבר וראש הממשלה לשעבר, שכעת, ילך בכל הכוח בבחירות הקרובות בניסיונותיו לחזור לכיסא. 
"זהו ערב של בשורה גדולה למיליוני אזרחים בישראל" פתח נתניהו את דבריו. "אחרי שנה של מאבק נחוש של האופוזיציה בכנסת וסבל גדול של הציבור בישראל, ברור לכולם שהממשלה הכושלת ביותר בתולדות המדינה, הממשלה הזאת, סיימה את דרכה.
"ממשלה שהייתה תלויה בתומכי טרור, שהפקירה את הביטחון האישי של אזרחי ישראל, שהעלתה את יוקר המחיה לשיאי שלא ידענו, שהטילה מיסים מיותרים, שסיכנה את הציוויון היהודי של המדינה שלנו".
עוד הוסיף ראש הממשלה לשעבר: "הממשלה הזאת הולכת הביתה. חברי ואני נקים ממשלה לאומית רחבה בראשות הליכוד, ממשלה שתדאג לכם, אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכל. מעל הכל - ממשלה שתורד מסים, שתביא הישגים, שתחזיר את הגאווה הלאומית לאזרחי ישראל, כדי שתוכלו ללכת ברחובות בראש מורם. בעזרת השם - נעשה ונצליח".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    איזו גאווה??! בשחיתות ובפשע??!!
    יפית 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אזרחים מטומטמים שבוחרים שוב בשרלטן, מושחת ונאשם בפלילים ובשוחד!! זו גאווה? זה כבוד למדינה? בושה וחרפה שיש אצלנו אידיוטים כאלה
    סגור
  • 7.
    בשורות איוב
    י. 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד מערכת בחירות בזבזנית, עוד הסתה ושקרים. על איזה גאווה בדיוק מדובר על מצעד הדגלים בשנה שעברה על הירי נבלתי פוסק מעזה על שלטון החוק שמתפור, על יוקר המחיה ומחירי הדיור, על הסגרים הבלתי נגמרים, על מצב התחבורה, החינוך והבריאות. לצערנו הזיכרון קצר והשקרים בקמפיינים נתפסים כעובדות. בידנו לשנות אולי התבונה בסוף תנצח לפני שהנזק יהיה בלתי הפיך
    סגור
  • 6.
    גאווה?
    חיים 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשלה שתחזיר את הגאווה? גאווה שנרשם בשחיתות יהיה ראש הממשלה? כנראה שזה מה שמגיע למדינה שלא חכמה מספיק.
    סגור
  • 5.
    רק מועמד שיגיד (ל"ת)
    ישראל ליהודים. 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מס 1 היה מס 1 נשאר האחד והיחד ואין שני לו,אין עוד מלבדו
    רחלי אזולאי 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חזרנו למעגל השפיות, היידה דמוקרטיה הביתה ונקיון בתי המשפט המגואלים ידם בדם!!!! אין יום מאושר מהיום, ראש השנה החדש ליהודים, יום חג הוא היום!!!
    סגור
  • 3.
    נאום הפתיחה .
    נסים כהן 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו הוא ישחיר את כל העולם, רק הוא האור! כולם לא עשו, כולם לא ראויים, כולם כשלו. מעניין למה הוא חושב ששכחנו מה עשה לכל מי שבא בידיים נקיות לעשות למען העם. נזכיר לך בקלפי ביום הבוחר!!!
    סגור
  • 2.
    שקרן בלתי נלאה. כל מילה שלך שקר גס. רק מטומטמים מאמינים (ל"ת)
    אאא 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    ביבי
    Ronit 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שיחזיר לעצמו קודם את הגאווה ביבי נתניהו אם בכלל זה יהיה אפשרי את הגאווה של המדינה הורדתה בלי תיק יושר אין לכה ביבי זכות דיבור רק להרוס ולמצוץ את המדינה בזה אתה טוב
    סגור