תקשורת ומדיה

בן כספית במתקפה על ינון מגל: "אתה מגוחך ופתטי"

הסערה הפוליטית סביב פיזורה של הכנסת בדרך לבחירות נוספות המשיכה לעורר הדים בהתנגחות נוספת בין בן כספית לינון מגל בתוכניתם ב-103FM. מגל טען: "לפיד הוא המסית האמיתי, אתם לא מתביישים לדבר כל יום על בן גביר?", כספית הגיב: "הממשלה הזאת יושבת עם מנסור עבאס רק בזכותך, אתה הכשרת אותו"
מערכת ice |  2
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
הזירה הפוליטית הגיעה לנקודת רתיחה כאשר סבב נוסף של בחירות כבר בדרך ומיועד לחודש אוקטובר הקרוב, כאשר מכל קצוות הקשת הפוליטית כבר החלו בהטלת הרפש המסורתית לקראת יום הבוחר, כמו גם בתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM, כאשר השניים ממשיכים להתנגח כהרגלם.
ינון מגל תקף: "אין לך סינק אחד של הסתה של נתניהו, אני יכול להביא לך פה עשרות של יאיר לפיד. זאת האמת". בן כספית הגיב לכך: "אתה מגוחך ופתטי. זה לא יצליח, הציבור לא מטומטם. הבעיה העיקרית היא שחלק גדול מהביביסטים אוהבים אותו ככה עם ההסתה".
 
‏ינון מגל המשיך לבקר: "אתם לא מתביישים לדבר כל יום על בן גביר? הרי הממשלה שלכם לא הצליחה להעביר חוקים ציוניים, אתם באתם על הברכיים לאופוזיציה. אנחנו נשב עם בן גביר ונעביר חוקים ציוניים". בן כספית ענה על כך: "הממשלה הזו יושבת עם מנסור עבאס רק בזכותך, אתה הכשרת אותו".
 
פינג פונג ההאשמות נמשך, כאשר ינון מגל ביקר הפעם: "אתם אומרים שנתניהו ניסה לשחד את אורבך וסילמן בתפקידים. האם מיכל שיר, כשהיא התחבאה שם בחניון, היא ידעה שהיא תהיה משוריינת במפלגה של גדעון סער?". ולכך ‏בן כספית הגיב: "קורה שאנשים מגיעים למסקנה שהמנהיג שלהם מסוכן למדינה, זה קרה לנתניהו עם עשרות אנשים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן כזבית? הרבה אנשים נוטשים את הערוצים שהוא מטנף בהם
    אבוטבול הצ'חצ'ח 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשירות אדוניו בממששת (לפיד, סער וכד'), ולא נוגעים בהם מרוב שקריםו זוהמה. כמה אפשר?
    סגור
  • 1.
    בן כזבית? הרבה אנשים נוטשים את הערוצים שהוא מטנף בהם
    אבוטבול הצ'חצ'ח 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשירות אדוניו בממששת (לפיד, סער וכד'), ולא נוגעים בהם מרוב שקריםו זוהמה. כמה אפשר?
    סגור