תקשורת ומדיה

בן גביר סיפק תגובה מפתיעה לסערת ההפלות: "אני מוטרד"

ח"כ איתמר בן גביר התייחס להחלטה לאפשר לנשים בישראל לבצע הפלות ללא צורך בוועדה: "ברור שזכותה של אישה על גופה, אבל צריך לזכור שיש שם עובר שגדל ואי אפשר להתעלם ממנו". על הביקורות נגדו: "אני קיצוני? אני מחבק את מי שנאמן למדינת ישראל - גם ערבים"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הכנסת עתידה להצביע על פיזורה ועל מינויו של יאיר לפיד לראש ממשלת המעבר עד לבחירות הצפויות בסוף אוקטובר או בתחילת נובמבר, כאשר מי שמסומן כאחת מהפתעות הבחירות הקרובות, ח"כ איתמר בן גביר, ממשיך לצמוח מבחינה תקשורתית ולתפוס כותרות.
בן גביר התראיין לתוכניתו של ירון וילנסקי בגל"צ ואמר כך על הטענות לפיהן הוא קיצוני: "אני אדם קיצוני? במה? בואו נפתח את זה. אני לא חושב שאני קיצוני. אני קיצוני באהבה לעם ישראל. גם ביחס לערבים, אני אומר שמי שנאמן - אני מחבק אותו. יש אנשי שמאל שאני רואה בהם אויב לכל דבר, כמו עופר כסיף, אבל הרבה מהם ציוניים ואני אוהב אותם".
 
על ההכנות והציפיות לקראת הבחירות הקרובות: "הציונות הדתית ועוצמה יהודית הן מפלגות שקשה לשתות מהן מנדטים. לנתניהו לא יהיה אינטרס לעשות זאת, ולכן אני אומר, בעיקר למפלגות החרדיות - אל תילחצו, יש מקום לכולם. העיקר שנקים ממשלה".
 
על ההחלטה לאפשר לנשים בישראל לבצע הפלות בלי לעמוד בפני הוועדה להפסקת היריון: "אני מוטרד, כי יש בוועדות האלו קלות מאוד גדולה - לאשר, לאשר ולאשר. ברור שזכותה של אישה על גופה, אבל צריך לזכור שיש שם משהו, עובר שגדל, ואי אפשר להתעלם ממנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה