תקשורת ומדיה

מודיעין מסתירה להט"בים? "משטרת ישראל לא רוצה שתראו אותם"

ג'וש בריינר, עיתונאי הארץ, העלה ציוץ מיום הגאווה ממודיעין בו מחה על גדרות בגובה 2 מטר מכוסות בבד אטום: "אין גאווה אם האירוע מוסתר, זה לא ברור? ויותר מהכל, המשטרה פשוט מפחדת מחופש הביטוי"
מערכת ice |  1
יום הגאווה במודיעין (צילום הטוויטר של גוש בריינר)
ימי הגאווה בערים שמתקיימים בערים השונות גורמים ללא מעט חילוקי דעות בין הפלחים השונים באוכלוסייה. היום (שישי), נערך יום הגאווה במודיעין, כאשר העיתונאי ג'וש בריינר, כתב המשטרה והפלילים של עיתון הארץ, שלח עדכון מטריד לגבי האופן בו בחרה עיריית מודיעין לתחום את האירוע. 
"משטרת ישראל לא רוצה שתראו להט"בים" כתב בריינר בציוץ בטוויטר שלו. "זה כבר לא עניין של מצפה רמון, אשקלון או נתיבות. עכשיו - מודיעין. עיר העתיד וכו'. אירוע גאווה. המשטרה חייבה את העירייה להציב גדרות בגובה 2 מ' מכוסות בבד אטום. אין גאווה אם האירוע מוסתר, זה לא ברור? ויותר מהכל, המשטרה פשוט מפחדת מחופש הביטוי". הוסיף.
אגב, רוב התגובות בציוץ של בריינר היו רחוקות מלתמוך בכתב הארץ, כאשר אחת הצייצניות כתבה: "תגיד לי... דמוקרטיה מכיר? איך זה מסתדר עם מיעוט צווחני שאונס תרתי משמע את עצמו על הרוב? למה הפכתם ליהודופובים? למה חוסר ההתחשבות בציבור סטרייטי שלא מעוניין לקחת חלק בפסטיבל לקידוש הרקטום? זה ממש מזכיר לי את המיעוט הערבי שמבדל עצמו. ככה לא מייצרים שינוי. פרובוקציות יוצרות אנטיגוניזם".
אחר כתב: "לא הקמנו משטרה כדי שתעסוק בגחמות של הומואים.. צריך להפסיק את השטות הזאת. מי שרוצה להפגין שיפגין לא צריך משטרה שתשמור עליו", כאשר אחר הוסיף "טוב מאוד, המצעד הזה לא ראוי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זבל למה לכפות עלינו החולניות שלכם (ל"ת)
    אני 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור