ויראלי

נועה קירל חוגגת גאווה מעבר לים: באיזו עיר הופיעה?

כוכבת הפופ הצעירה שהשיקה לאחרונה את הופעת הענק שלה בפארק הירקון, המריאה יחד עם בן זוגה תומר הכהן למצעד בגאווה בניו יורק, שם מייצגת את ישראל לצד אסף זמיר ומאיה ורטהיימר
מערכת ice | 
נועה קירל חוגגת גאווה מעבר לים (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
בזמן שפארק הירקון נערך להופעה הראשונה שלה בארץ מול עשרות אלפי אנשים, נועה קירל לקחה אתמול חלק במצעד הגאווה בניו יורק והופיעה על המשאית הישראלית כשלצידה הקונסול הישראלי אסף זמיר ואשתו מאיה ורטהיימר. מי שעוד נכח על המשאית היה בן זוגה תומר הכהן
נועה קירל הודיעה בשבוע שעבר על הופעת ענק בפארק הירקון, כל זאת שבוע לאחר שעדן חסון עשה זאת. בתוך כל זה, עושה רושם שהסכסוך בין הזמרים שוב עלה מדרגה, ועל רקע הדברים שאמרה עליו בראיון אצל ערן סוויסה שהתפרסם בישראל היום בסוף השבוע האחרון, כעת אנחנו עדים שוב לצעד דרמטי של הזמרת. 
במאקו פורסם לפני כשבוע כי עוד לפני הסכסוך המתוקשר, נועה קירל הייתה אמורה לבצע שיר משותף עם עדן חסון, אלא שכעת, הזמרת אישרה לגיל משעלי כי הדבר ככל הנראה לא ייצא לפועל. 
 
"אני למדתי בתחום הזה שאי אפשר להגיד 'זה וזה לא יקרה'" אמרה קירל במסיבת העיתונאים בה הכריזה על המופע, "אני מאד אוהבת את עדן ומעריכה אותו כאמן. אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה, אבל יהיו אורחים מטורפים ואני עובדת על זה. כרגע ביצוע השיר המשותף לא יקרה".

כזכור, בראיון לערן סוויסה אמרה קירל: "הייתי אמורה להופיע עם עדן חסון בפארק הירקון, וכבר עשינו חזרות והקלטות, אבל עדן והמנהלים שלו החליטו לבטל את ההופעה. נפגעתי מזה מאוד ברמה האישית, כי עבדנו עליה מאוד קשה. בהפקה שלו האשימו אותנו במשהו שלא היה לנו קשר אליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה