תרבות ופנאי

נועה קירל תוקפת את עדן חסון: "נפגעתי ממנו אישית"

הכוכבת חשפה מדוע לא התארחה לבסוף בהופעה של הזמר בפארק הירקון: "כבר עשינו חזרות, אבל בהפקה שלו האשימו אותי במשהו שלא הייתי קשורה אליו. עדן אמר לי 'למה הסוכן שלך עובד ככה?'. מאוד התאכזבתי ממנו" 
מערכת ice | 
עדן חסון ונועה קירל (צילום אינסטגרם)
נועה קירל היא ללא ספק אחד הדמויות היותר מעניינות בתעשיית הפופ הישראלית, וככזאת, כל מוצא פיה מעורר מיד תגובות רבות בעולם התרבות. הכוכבת התראיינה אצל ערן סוויסה בראיון שיפורסם במהלך סוף השבוע בישראל היום, בו סיפרה מדוע "נפגעה ברמה האישית" מהקולגה, עדן חסון
"הייתי אמורה להופיע עם עדן חסון בפארק הירקון, וכבר עשינו חזרות והקלטות, אבל עדן והמנהלים שלו החליטו לבטל את ההופעה" סיפרה קירל בראיון לסוויסה. "נפגעתי מזה מאוד ברמה האישית, כי עבדנו עליה מאוד קשה. בהפקה שלו האשימו אותנו במשהו שלא היה לנו קשר אליו".
קירל גם חשפה בהמשך את הסיבה לביטול ההופעה על ידי חסון, שנבעה לטענתה מאייטם שפורסם בעקבות תמונת פפראצי משותפת של השניים, כאשר הזמר היה בטוח שאנשים מטעמה של הזמרת היו אחראיים על פרסומה. 
נועה קירל דחתה את השמועות לפיהן היא ביטלה את ההופעה מיוזמתה, והוסיפה: "התאכזבתי, אבל אני לא מאשימה את עדן, כי אני יודעת בעצמי איך אייטמים בתקשורת יכולים להשפיע על החלטות. למדתי מהתקרית הזאת ולקחתי אותה כשיעור. אני רק יודעת שאני לא הייתי מתנהגת ככה. יכול להיות שיש אייטמים שיערערו אותי, אבל אני מתאפסת בתוך כמה דקות".

"עדן התקשר אלי ואמר לי, 'למה הסוכן שלך עובד ככה?'" סיפרה קירל והמשיכה: "בשלב מסוים התעצבנתי וגם נפגעתי, כי למה להאשים את רוברטו בדבר כזה? רוברטו היה מוכן אפילו ללכת לפוליגרף כדי להוכיח את הגרסה שלנו. "עדן גם היה אמור להתארח בהופעה שלי, ומנהליו הודיעו שבכל מקרה נכנסו לו הופעות באותו היום וביטלו את שיתוף הפעולה בשתי ההופעות, וחבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה