ויראלי

עדן חסון חוגג: זה הסכום שיקבל על השתתפותו בפסטיגל

עדן חסון עומד להשתתף בפסטיגל בפעם הראשונה, וגם לקבל על התענוג שכר נאה ביותר. רגע לפני שעולה על הבמה בפארק הירקון, זה החוזה שחתם חסון עם ההפקה
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמר עדן חסון התחיל לפני חמש שנים לפרוץ בהדרגה לחיינו וקפץ מהר מאוד למעמד של אחד הזמרים הפופולאריים בישראל, שגם מרשה לעצמו לגבות סכומים נאים בהתאם. לאחרונה עם הדיווחים על שינויי טאלנטים בפסטיגל, כשבין היתר נועה קירל נשארת בחוץ, הודיעו בהפקה שחסון ימנה בין המצטרפים, ואתמול חשפו במערכת גיא פינס את הסכום הדמיוני שיקבל עבור הליהוק.
ברקע זאת נזכיר כי בעניין מחירי הופעות וחוזים, עדן חסון חטף אש בשנה האחרונה, כשלקראת סגירת ההופעות של יום העצמאות נמנה בין שני האמנים היקרים ביותר, אחרי עומר אדם כשהעמיד דרישה של 200 אלף שקלים עבור הופעה של 40 דקות בבמות יום העצמאות העירוניות.
כעת, לפי פרסום של גיא פינס הזמר עומד לשלשל לכיסו סכום של לא פחות מ-1.4 מיליון שקלים על השתתפותו בפסטיגל. הסכום הזה נראה גבוה, והוא באמת כזה, אבל רק נזכיר כי ההשתתפות בפסטיגל כרוכה בהופעות על בסיס כמעט יומיומי במשך חודשיים, כשהמופע מסתובב ברחבי הארץ לאורך התקופה 
 
רגע לפני ההכרזה על הפסטיגל, עדן חסון רשם לעצמו הישג מרשים נוסף, כשפרסם הופעה על הבמה הגדולה בארץ - בפארק הירקון, שרק בשבוע שעבר אירחה את מארון 5. הכרטיסים למופע החלו להימכר כבר באפריל, ומחירם נע בין 199 ל-499 שקל. הכרטיס הכי יקר הוא במתחם ה-VIP, שם כרטיס יעלה 499 שקל, לאחר מכן במתחם הגולדן רינג צמוד לבמה, שם תשלמו 399 שקל. לכרטיס "זהב" בטריבונות המיוחדות תשלמו 349 שקל ולכרטיס עמידה רגיל או לכרטיס מונגש, תשלמו 199 שקל.
"הפעם בשביל שניהנה במקסימום, הוא הכריז, "אני הולך על כל הקופה. אני רוצה להזמין אתכם להופעה הכי גדולה, הכי יוקרתית ועוצמתית שעשיתי בחיי וכנראה שגם אי פעם יצא לכם לראות. מהרגע שנגמרו ההופעות במנורה, עד לתאריך של ההופעה בפארק, הצוות ואני הולכים לעבוד יום וליל על מופע חדש שטרם נראה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה