תרבות ופנאי

עדן חסון חושף: כך הוטרדתי מינית על ידי מעריצות

עדן חסון מתמודד עם ההצלחה המטאורית וחושף את המעריצות המטרידות, וגם איזה שיר כתבה עליו האקסית שלו יום אחרי שנפגשו?
מערכת ice |  6
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
עדן חסון הוא אחד הזמרים המצליחים והאהובים בישראל, וכמו כל זמר מצליח, הוא צריך להתמודד עם שמועות, חדירה לפרטיות ומעריצות שלא יודעות את הגבול. בריאיון בסוף השבוע האחרון התראיין הזמר לרז שכניק במוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות וחשף כמה דברים שעברו עליו.
במשך מספר שבועות הסתובבו שמועות על קשר שלו עם הזמרת הצעירה אודיה אזולאי, עד שנודע שהם היו בקשר ונפרדו. "היינו באינטראקציה זוגית של חודש, וכשהבנו את הכיוון שהקשר הזה הולך אליו, בחרנו להישאר חברים טובים", אומר חסון, וממשיך כי "אודיה היא אחת הבחורות הכי חכמות שפגשתי, כותבת ומלחינה מטורף, ויצרה עליי כמה שירים שהוכיחו את זה. את השיר 'תשבור לי את הלב' היא כתבה עלי יום אחרי שנפגשנו לראשונה. הייתי בהלם מהמהלך."
 
בהמשך סיפר על החיזורים של מעריצות אחריו, וגם על כמה הטרדות שעבר. "בכמה מקרים השאירו לי פתק, ופעם אחת מישהי שלחה לי סיר של קובה סלק והוסיפה פתק עם מספר טלפון וכל התכונות שלה, שנכתבו כמו המרכיבים במתכון." לאחר מכן הוא חושף כי "יש בחורות ששולחות לי סרטוני עירום, היתה מישהי ששלחה וידאו שלה באמבטיה, עירומה, כששיר שלי מתנגן ברקע והיא עושה מה שהיא עושה." והשיא, מספר חסון, היה בהופעה שלו באילת: "מישהי הכניסה לי יד לתחתונים, רגע לפני שעליתי לבמה."
 
כזכור, 5 שנים בלבד לאחר פריצתו לתודעה, מתכנן עדן חסון להרים הופעה בפארק הירקון, מקום שזמרים ישראלים מעטים ביותר הצליחו למלא. הפארק העצום שיכול להכיל מאות אלפים אירח במשך השנים בעיקר אמנים שהגיעו מחו"ל, מטינה טרנר ובוב דילן, דרך מייקל ג'קסון ומדונה, וכלה בג'סטין ביבר וריהאנה.
הכרטיסים למופע החלו להימכר לפני כחודש, והזמר שיתף את תחושותיו לפני פתיחת המכירה, וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני שוכב פה על המיטה באיטליה ודי בהלם מזה שאני כותב על צמד המילים 'פארק הירקון'. איך להתחיל? אז..חברים שלי, שותפים לדרך, קהל יקר ואהוב שלי.. מזה ארבע שנים באתם איתי לכל במה בארץ. הפעם בשביל שניהנה במקסימום, הוא הכריז, "אני הולך על כל הקופה. אני רוצה להזמין אתכם להופעה הכי גדולה, הכי יוקרתית ועוצמתית שעשיתי בחיי וכנראה שגם אי פעם יצא לכם לראות. מהרגע שנגמרו ההופעות במנורה, עד לתאריך של ההופעה בפארק, הצוות ואני הולכים לעבוד יום וליל על מופע חדש שטרם נראה בישראל"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פשוט בהלם אני מזועזעת
    נטע 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וטוב שהוא מדבר על זה! תמיד אנחנו רגילים לשמוע סיפורים כאלה מנשים, כי לרוב הן מקבלות את הבמה ולרוב גם בנים יותר מתביישים לדבר על דברים כאלה כי הם חוששים שיתייגו אותם בתור "לא גברים" אבל חאלס עם זה, בידיוק להפך, גבר שמכבד אישה מצופה שיכבדו גם אותו! וצריך להעלות את המודעות ולדעת שיש גם נשים מטרידות, ממליצה לגברים להתעוררר קצת ושלא יעשו ממכם צחוק, מה שאסור לאחד צריך להיות אסור גם לאחת והגבולות צריכים להיות ברורים יותר.
    סגור
  • 5.
    מזעזע ...יואו תחסיק מעמד עדן. נגד החולניות. (ל"ת)
    מיכי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הטרדה מינית
    ס.א 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שלא מלוננים על אותן בחורות שמתנהגות בגסות כזאת. גם להן אסור להטריד...
    סגור
  • 3.
    אלה הבחורות שבגיל 35 באות אליך בפוזה של בתולה תמימה
    אילן1 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורוצות להתחתן
    סגור
  • 2.
    איפה me too?
    יובל 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לתבוע את כל המתרידים והמתרידות. בלי הפלייה!
    סגור
  • 1.
    גם בשפל בקרירה הכתבות האלה הן בומרנג הוטרדת בחיי תחזיק
    t 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת
    סגור