תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 עקץ את השמאל ועיתון הארץ

בעיתון המזוהה עם השמאל פורסם טור תחת הכותרת "הורוביץ - סמרטוט פוליטי", אותו שיתף ירון אברהם, שהגיב במה שנראה כמו עקיצה לצד השמאלי של המפה הפוליטית: "תרבות השיח, קווים לדמותה"
מערכת ice |  6
ירון אברהם (צילום ויקיפדיה)
בשבועות האחרונים, בצל הבחירות המתוכננות באוקטובר, עולה לא מעט לדיון נושא תרבות השיח בשתי המחנות, הימין והשמאל. זה התחיל עם אותה אמירה שנויה במחלוקת של גדי סוקניק, שטען כי נבחרי הליכוד "בעלי רמה נמוכה של אינטיליגנציה", והמשיך היום (שישי) עם עקיצה מהצד השני, הפעם, כנגד השמאל.
מרדכי גילת, עיתונאי הארץ, פרסם טור באתר הארץ תחת הכותרת: "הורוביץ הוא שר כושל, סמרטוט פוליטי, שעלול להכחיד את מרצ". בטור עצמו כתב גילת: "יו"ר מרצ הוא אחד הכישלונות המהדהדים של הפוליטיקה בישראל".
"הוא החמצה גדולה, הוא חבר כנסת כושל, הוא נבחר ציבור חסר רגישות ציבורית — הוא יו"ר מפלגה אפור, שנכון לעכשיו מוביל אותה למקום רע. הוא סמרטוט פוליטי חסר עמוד שדרה, שאם יתעקש לעמוד בבחירות הקרובות בראש מרצ, הוא יעמיד את המפלגה הזאת בסכנת הכחדה. היא עלולה להתרסק".
מי שהגיב לדברים ובחר לעקוץ את כותב הטור הוא לא אחר מכתב חדשות 12, ירון אברהם, שכתב: "תרבות השיח, קווים לדמותה", ככל הנראה בעקיצה שהייתה מכוונת לכלל הצד השמאלי של המפה הפוליטית. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ירון אברהם הוא עוד אחד מהתקשורת הימנית (ל"ת)
    אחד 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא להתרגש, זה סתם יריות בביובית, סמאל נגד סמאל שנאמר:
    אבוטבול 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וסכסכתי מצרים במצרים.
    סגור
  • 4.
    השמאל הנאור....
    אבי 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז ומעולם דבקים בלפסול במומם עצמם!!!
    סגור
  • 3.
    כתבי השמאל אינטרסנטיים
    עוזי 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שמענו ביקורת על ממשלת שינאת ביבי ורק לא ביבי. התנועה לאיכות הדלטון יצאה לחופשה מאולצת. הוועדה לביקורת המדינה ומערות המישפט והחקירה והפרשנים משועממים.. .. תמתינו.. זה כבר חוזר... גניבת השילטון על ידי מיעוט כבר ניגמר!! אני מקווה שלא ישתיקו את מי ש"מעז" להגיד את האמת.. כמו בדמוקרטיה? שמעקמים את החוקים? כדי לשרוד? שמשלמים כדי שישארו? מה פיתאום? זו לא סחטחתנות..... חחחחח
    סגור
  • 2.
    מר אברהם של נעליך
    שמעון 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עדיפים דברים בוטים על תופעות ואישים פוליטיים כושלים מאשר הדיאלוגים החלולים והזחוחים בפאנל של ערוץ 12שחולפים כמו אוויר ולא משאירים שום רישום. כשתחקירן מנוסה כמו מוטי גילת כותב מאמר כזה כנראה שיש לכך סיבות טובות והוא נותן לכך ביטוי. מר אברהם יישאר עם החיוכים ההדלפות הקטנוניות שלו בעוד שגילת מנסה להילחם בשחיתות ובכשלונות פוליטיים גורליים.
    סגור
  • 1.
    לא להתרגש, זה סתם יריות בביובית, סמאל נגד סמאל שנאמר:
    אבוטבול 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וסכסכתי מצרים במצרים.
    סגור