שיווק ופרסום

מסאטירה לקמפיין מסחרי: דמויות ארץ נהדרת שיככבו בפרסומת

הטורטלים שנוצרו כדמויות סאטיריות שנועדו להעביר ביקורת - מעתה ינסו לגרום לכם לעבור קופ"ח. ארץ נהדרת וקשת ירווחו כחצי מיליון שקל מהמהלך
מערכת ice | 
עלמה זק ואסי כהן כ"טורטלים" עם מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב (צילום גיא ברטוב)

ארץ נהדרת וקשת יאפשרו שימוש בקניין הרוחני שלהם- הדמויות הסאטריות "הטורטלים" שנוצרו במחאה על נוברישיים, ועל הנהנתנות המוגזמת והמנותקת שמאפיינת בעלי הון , וכעת יגויסו לטובת קמפיין מסחרי שנועד להביא לקוחות חדשים ולהסב רווחים כלכלים לקופת חולים מאוחדת.

"הבחירה בטורטלים מגיעה בהיותם מייצגים את האנשים שרוצים רק את הטוב ביותר, ולכן רק טבעי שיבחרו לעבור למאוחדת" מציינים בקופה. הקמפיין החדש שיצא לאוויר בימים הקרובים, בהובלתו של משרד הפרסום LEAD, יכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, שילוט חוצות, סרטונים במדיה החברתית, ובאתרי האינטרנט. במסגרת הצילומים ביקרו השחקנים אסי כהן ועלמה זק  במספר מרפאות שונות של הקופה.
 


בעקבות העסקה, עלמה זק ואסי כהן יגרפו לכיסם כשני מיליון שקלים ביחד. קשת מבחינתה, צפויה לקבל כחצי מיליון שקלים על זכויות השימוש ב-"טורטלים", כפי שהם מוצגים בתכנית הסאטירה הפופולרית מזה מספר שנים.

המהלך של מאוחדת מצטרף למגמה שתופסת תאוצה: חברות הפקות טלוויזיה מוכרות את זכויות הקניין הרוחני שלהם על יצירה אומנותית לצורך קמפיין מסחרי, כשרק לאחרונה הודיעה בזק כי תשיק קמפיין נוסף המשלב דמויות מהסדרה "קופה ראשית".


בתחקיר שפורסם באתר "העין השביעית" נחשף כי על אף שהתאגיד הוא גוף ציבורי שתכליתו היא הכנסות המבוססות ברובם המוחלט על הציבור ולא על פרסומת וגופים בעלי אינטרסים, מסחור "קופה ראשית" הניב לתאגיד נכון למועד פרסום התחקיר כ- 1.55 מיליון שקל. לצד 200 אלף שקל בשנה על שימוש בדמותו של 'ראמזי' בפרסומת לדור אלון. לטענת "העין השביעית" מהמסמכים שנחשפו עולה כי חלק ניכר מהסכומים הללו – שולמו לתאגיד באמצעות התחייבות לרכישת זמן פרסום ברדיו ובחסויות.
 


באשר לתאגיד, אלו מצטרפים למכירה של "החתול שמיל" לקמפיין של חברת "כלל ביטוח" ב-2019 וכן רווח שגרפו בתאגיד מתמלוגים שקיבלו עבור הצגת דמויות "פרפר נחמד" על קרטוני החלב שלה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה