תקשורת ומדיה

גדי סוקניק לא מתנצל ותוקף: "רדו לי מהראש"

מגיש החדשות לשעבר הגיב להתבטאות השנויה במחלוקת ("נבחרי הליכוד ברמה נמוכה של אנטיליגנציה") וממש לא חוזר בו: "אין לי על מה להתנצל, בוודאי לא אל מול הניסיון לשרבב אותי אל מערכת בחירות יצרית שמנסים כאן לבנות אותה"
מערכת ice |  7
גדי סוקניק (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של בוקר בריאות - לחיות טוב)
העיתונאי גדי סוקניק, שהגיש בעבר את המהדורה המרכזית של חדשות 12, התראיין היום (שני) בתוכנית "פותחים יום" ברשת 13 ותקף את נבחרי הליכוד על כך שהם ברמה נמוכה של אינטליגנציה. מאוחר יותר, בתכנית מהדורה ראשונה בחדשות 12, מגיש החדשות בעבר ניסה להסביר את עצמו ולא, הוא ממש לא מתכוון להתנצל על דבריו. 
"חס וחלילה להתנצל, אין לי על מה להתנצל, בוודאי לא אל מול הניסיון לשרבב אותי אל מערבת בחירות יצרית שמנסים כאן לבנות אותה" ענה סוקניק כשנשאל במהדורה ראשונה בחדשות 12 האם הוא מתנצל. "להיות למרמס לפוליטיקאים. ראיתי כבר שחלקים בליכוד מנסים כבר לשלהב את היצרים עם כל מני ציטוטים. מה שהתכוונתי זה דבר אחד, מה שמנסים לעשות עם זה, זה דבר שני. אני לא אישיות פוליטית, בסך הכל נתתי ניתוח פרשני באחד האולפנים וזה הכל, תרדו לי מהראש".
סוקניק המשיך: "כל מה שנשאלתי זה על יאיר לפיד ופועלו כראש ממשלה עתידי ועל הנבחרת שהוא הביא לכנסת לעומת אחרים ואני ציינתי שלמרות שהפלגה שלו לא דמוקרטית והוא מינה את האנשים, הרמה שלהם גבוהה יותר מחברי הכנסת של הליכוד. מיד מתחילים לדבר על 'בוחרי הליכוד', לא דיברתי על בוחרי הליכוד, כולם טובים, הכל בסדר".
עוד אמר: "הכוונה שלי לזה שיש כמה נבחרי ציבור של הליכוד, שיושבים בכנסת ועושים בושות, תרבות הצרחות והאמירות שאין בוחר ליכוד שלא מתנער מהן, כולל יושב ראש התנועה, נתניהו, שאתמול פורסם שהוא מתנער מדברים של חבר כנסת במפלגה שלו (דודי אמסלם). המילה אינטיליגנציה הייתה באמת בחירה לא כל כך מוצלחת שלי ואפשר לרדת מזה".
סוקניק סיכם: "הכוונה שלי היא שיש כמה חברי כנסת וכולם יודעים את זה, שפשוט עושים בושות שוב ושוב גם בתרבות שלהם, גם בצרחות וגם באמירות. יש כמה חברי כנסת של הליכוד שעושים בושות וכולם מתנערים מהם, כולל הבוחרים וכולל יושב ראש התנועה. גם בבחירות האחרונות הוא הסתיר כמה מהשמות הבולטים ואין לי ספק שגם הפעם הוא יעשה את זה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    האפס התורן
    מרי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שוב האשכנזי התורן שאבותיו היגיעו מתרבות שחנקה רצחה שרפה וקברה מליונים בניהם מליון ילדים תמיד אשכנזי מזדקן שעתידו מאחוריו המנסה להחיות את ע רו ותמיד על גבם של המזרחיים המכונים חסרי תרבות יש לי 3 ילדים כולם נישאו לאשכ זים גדי המנותק מוזמן לשאול אותם מה דעתם על נישואין למזרחיים
    סגור
  • 4.
    הוא לא הקורבן פה, הוא גזען אשכנזי המבחיל
    ג'ואיש פרינסס 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איך להגיד את זה בעדינות, סוקניק הוא האחרון שצריך להעריך אינטליגנציה של אחרים. רצתיי לכתוב white supremacy, אבל הוא לא יותר מ-white trash מצוי.
    סגור
  • מסית
    טוני 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה גזען מסית
    סגור
  • 3.
    בבונים
    ירון 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודק. יש בבונים בנבחרת הליכוד. התנהגות וולגרית כמו חיות....
    סגור
  • 2.
    אדם פרטי רדאי להגיד את דעתו
    מומו 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ובעיקר כשהוא צודק
    סגור
  • 1.
    הוא צודק. רציתם מפלגה של אמסלמים ורגב? קיבלתם!
    ויק סולומון 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ליכודניקים, אין סיבה לשבור את המראה רק כי הפרצוף הניבט ממנה מכוער. הכניסו אנשים ראויים וטפלו בבעיה.
    סגור
  • אמסלם לקקן
    טוני 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה צודק אמסלם כל הזמן מקלל אין לא כבוד איש צרחן ועלוב ומסכן שילך להקים. מפלגה משלא נראה מי יבחר באמסלם
    סגור