קריירה ולימודים

גדי סוקניק בשיתוף פעולה עסקי מפתיע, זה הספר שיוציא

איש התקשורת גדי סוקניק הכריז על הוצאת ספר חדש יחד עם היזמית סיגל אביטן. בספר הם מענקים יחד עצות וכלים למי שרוצה להשפיע. בספר שיחות עם מפורסמים רבים וביניהם גיל שוויד, פרופ' דן אריאלי וסיון רהב-מאיר
מערכת ice |  1
גדי סוקניק (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של בוקר בריאות - לחיות טוב)
מגיש הטלוויזיה לשעבר גדי סוקניק, מוציא ספר במשותף עם היזמית סיגל אביטן. יחד הם מפרסמים ספר ביזנס טאלנט בו הם מעניקים עצות, כלים ושיטות שעוזרות להשפעה ובולטות.
בספר נאספו שיחות שהתקיימו עם בכירים בעולם העסקים, העיתונות, המחקר, הספורט והתרבות. בין היתר פרופ' דן אריאלי, העיתונאית סיון רהב מאיר, האלוף במיל' וחתן פרס ישראל דורון אלמוג, הזמרת אחינועם ניני, מייסד צ'ק פוינט גיל שוויד, מייסד קרן פימי ישי דוידי, אשת העסקים אלונה ברקת ואושיית תעשיית הקולנוע, משה אדרי ששוחח גם בשמו של אחיו, לאון אדרי ז"ל.
 
"דמויות רבות נצרבו בתודעה הקולקטיבית" נכתב בתקציר הספר, "אלה גברים ונשים שלא הסתפקו בהפגנת הכישורים הייחודיים להם במישור האישי ו/או המקצועי, לא רק בלטו או הצטיינו בתחומם, אלא גם פעלו מעל ומעבר למצופה כדי לשנות את המציאות של רבים אחרים, להתוות דרכים חדשות, להרחיב את תחומי השפעתם ולהשאיר מורשת לדורות."
"אשר על כן" אומרים הכותבים, "הטאלנטים הללו הפכו ברובם לסמלים שמקרינים על סביבתם, ולעתים על העולם כולו, חלקם גם שנים רבות לאחר מותם. הם מעוררים השראה ברחבי הגלובוס בעזרת תובנות חדשות שנולדו מאתגרים בלתי צפויים. מציאות חדשה ומרתקת, לעתים אף כזו שכף רגלו של אדם עוד לא דרכה בה, מעוצבת בידי הטאלנטים."
גדי סוקניק הצטרף אל היזמית והסופרת סיגל אביטן בשנת 2007 לאחר שהקימה את חברת פרסקאסט, המתמחה בתחום השידורים החיים באינטרנט. עם השנים שמרו השניים על קשר חברי והחליטו לחבור יחדיו שוב ולפעול לפרסום הספר החדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה אבל למה את סיון רהב? (ל"ת)
    יעל 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור