תקשורת ומדיה

סיון כהן מתפוצצת: "שכר שפוי והגיוני? חוצפה שאין כדוגמתה"

העיתונאית סיון כהן התייחסה לחשיפת השכר של יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דוד: "90,000 שקל בחודש, אתם קולטים? הנתונים האלה לא ממש שקופים לציבור. מקבלת את השכר הזה בזמן שהיא נלחמת על שכר למורים שמרוויחים אלפי שקלים בודדים בחודש"
מערכת ice |  16
סיוון כהן, הכל כלול (צילום ענבל מרמרי)
בזמן שיפה בן דוד נאבקת עבור המורים שהיא עומדת בראש הסתדרות המורים, באתר וואלה! פרסמו אתמול (ראשון) שהיא מרוויחה לא פחות מ-90,000 שקל בחודש, סכום גבוה לכל הדעות.
סיון כהן, מגישת התכנית "הכל כלול" ברשת 13, העלה היום סרטון לחשבון האינסטרגם שלה בו שיתפה את העוקבים שלה בנוגע לשכר המטורף של בן דוד: "90,000 שקל בחודש, אתם קולטים? זה השכר של יפה בן דוד, זה נחשף ממש עכשיו".
 
כהן הוסיפה: "הנתונים האלה לא ממש שקופים לציבור, את הכסף הזה - 90,000 שקל בחודש, מקבלת יפה בן דוד מהסתדרות המורים בזמן שהיא נלחמת על שכר למורים שמרוויחים אלפי שקלים בודדים בחודש. מה אתם אומרים - שכר שפוי והגיוני, או שזו חוצפה שאין כדוגמתה?"
על פי התחקיר שערכה ליאת רון, שכרה של יפה בן דוד מורכבת מחישוב שכר התואם שכר מנכ"לים, לא כולל מרכיבי תנאים של הוצאות, נסיעות לחו"ל, אש"ל ונהג צמוד. לצד השכר הזה, בן דוד מקבלת שכר שהיקפו לא ידוע מגופים קשורים להסתדרות שבה היא אוחזת בתפקידי כהונה שונים, כך שמדובר ב-40 אלף שקלים לפחות רק במשכורת שמקבלת מהסתדרות המורים, לצד מרכיבי השכר והתשלומים הנוספים שמקבלת. 
 
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    זה שקר ! עיתונאית משקרת ומלכלכת בכוונה (ל"ת)
    אדדוה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    מספיק
    אודי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק עם הריב והמדון תתעסקו במה שחשוב
    סגור
  • 13.
    יא מכוערת, איבדת את האמון ואת הזכות להנהיג את המורים
    יפה 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מרוויחה את שכרך, אני מאמין, לא ביושר רב! אין מצב בו אדם עובד שעתית ומרוויח הו זמנית, שעה על שעה מכמה גופים בו זמנית. לא עומדת לך הזכות של בחירה דמוקרטית. וכן, את כנראה כמו קודמך, רק גרועה ממנו. האמת, לא עשית דבר משמעותי עבו השכר, המעמד ובעבור המורים
    סגור
  • 12.
    להתעסק במהות ולא בטפל
    שמחה קצין 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה בן דוד היא הפה והשופר של אנשי החינוך.הגב שלנו וטוב שהיא קיימת.הפרסום נועד להסית את השיח משכר המורים והגננות.לא יכולתם לגבור עליה אז אתם מתנגחים בה אישית.בושה !!! אנו נותנים גב ליפה ודי כבר עם לשון הרע שאתם מפיצים
    סגור
  • 11.
    להתעסק במהות ולא בטפל (ל"ת)
    שמחה קצין 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    זה שקר
    מאור 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאת לא בודקת את העובדות עד הסוף. תפסתי ממך יותר. לא אראה את התוכנית שלך יותר כי כנראה שאת מסלפת עוד דברים וכנראה שפרסום עובדות הן לא בראש בעינייך
    סגור
  • 9.
    זה מה יש...
    א 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם היו רוצים אחת כזאת בראש הארגון שלהם. אין עליה תותחית על !!!
    סגור
  • 8.
    האומנם?!
    אתי 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמח לראות עובדות בשטח ולא אמירות שאין להן שחר
    סגור
  • 7.
    ו..?
    מיטל 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתרוויח מיליון שקל לחודש כל עוד היא נלחמת על הזכויות המוצדקות של עובדי ההוראה
    סגור
  • 6.
    יפה בן דוד אלופה
    רעות 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על יפה בן דוד תפסיקו להפיץ שקרים... אין כבוד ושכר הוגן וערך לגננות מורות טוב שיש אותך יפה. ה' ישמור אותך
    סגור
  • 5.
    שקר!
    אסנת 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כתבה שיקרית שמטרתה להסיט את הציבור נגד יפה בן דוד. האש מופנית כלפיה במקום לאוצר שמתעלם מציבור עובדי ההוראה ומזכויותיו. יפה בן דוד אישה לביאה שעומדת בראש איגוד מקצועי ששומר על זכויות עובדיו ודואג שיהיה הסכם שכר הוגן וראוי. יפה בן דוד עובדת סביב השעון, לא נחה לרגע. מגיע לה שכר גבוה כי היא עובדת על אמת. 90000 הלוואי והיתה מקבלת. ואפילו יותר. תודה ליפה בן דוד!!!!
    סגור
  • 4.
    זה שקר
    סיון התבלבלת 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה ממש שקר שיוצא מפרופורציה יפה לא מרוויחה סכום כזה ואף לא חצי מזה ופשוט מדובר בשקר מוחלט כעיתונאית היה מצופה ממך פחות פופוליזים יותר דיוק בעובדות ואת מצטרפת לעושי הסיבוב על חשבון עובדי הוראה עצוב
    סגור
  • 3.
    נו??
    עליזה 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מנכלית וכמו כל מנכל מקבלת משכורת ראויה
    סגור
  • 2.
    סיוון הכי אמיתית הכי בפנים. אין עליך. (ל"ת)
    מדויק 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא מצליח להבין מה הבעיה
    יאיר 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אכפת לי כמה היא מרוויחה? אם היא עושה את תפקידה ונלחמת בשבילם אז מה הבעיה פה? לדעתי סתם רוע לב טהור של התקשורת שיש בה אנשי תקשורת שמרוויחים הרבה כסף בשביל להכפיש אחרים. יש ריח לא טוב מהתזמון והמתקפה. מעניין אותי יותר מי מממן את התחקירים ושל מי האינטרס לפגוע בה ומי מרוויח מהסיפור הזה.
    סגור
  • היתעסקות בטפל
    אודליה נויפלד 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה בן דויד זועקת את זעקתנו המורים והגננות ואת זעקתם של ההורים והמדינה שעדיין לא הישכילה להבין את המשבר הגדול שאנו בפיתחו . יפה עושה זאת בנחישות וממקום של הבנה וידע מאחר וגם היא הייתה מורה במשך כ17 שנים ולא כפי שפרסמת לינוי !!כדאי לבדוק מי ביצע את התחקיר. מעבר לאמירות הלא נכונות, אני נזהרת בלשוני .אני כגננת מלמדת העצמה ,הכלה ,כבוד ואהבה לאחר, מחנכת לשמוח ביש . היתעסקות בשכר של יפה מביש ולא רלוונטי הסתדרות המורים הוא גוף מיצג שיש עליו פיקוח ואמירות כגון כסף לא כשר פוגע בנו עובדי ההוראה ובגוף שמיצג אותנו.אנחנו בחרנו ביפה בלב שלם ומצדיעות לה על הדרך ! סוף סוף משהו רואה אותנו, היא רואה . מאכזב אותי שתוכנתי כמו שלך שאהבתי כל כך ושעושה טוב, נכנסת לפינות לא מכבדות ופוגעת בציבור רחב וחשוב כלכך שהוא חלק משמעותי ב"ריטינג: של התוכנית שלך ,עצוב. יפה היא ראש החץ שלנו ואנחנו מודים לה על העשיה ההיתעקשות והעבודה .ישר כח יפה בן דויד.
    סגור