תקשורת ומדיה

מפעל הפיס תחת מתקפה: "נותנים מימון לתומכי טרור, בושה"

מפעל הפיס ממשיך לספוג ביקורות מהראפר יואב אליאסי (הצל) אחרי שטען כי  הראפר שמציג עצמו פלסטיני, תאמר נאפר, מקבל מימון להופעתו מטעם מפעל הפיס: "בושה! תעלו תמונה עם הכרטיסי מנוי שלכם גזורים לסטורי ותייגו אותי עד שהם יצהירו להפסיק לממן תמיכה בטרור"
מערכת ice | 
לוטו (צילום פלאש 90/ קורינה קרן)
מפעל הפיס ממשיך לספוג ביקורות מהראפר יואב אליאסי (הצל) אחרי שאתמול (שני) הוא תקף אותם בעקבות כך שלטענתו, הראפר שמציג עצמו פלסטיני, תאמר נאפר, מקבל מימון להופעתו מטעם מפעל הפיס.
הצל כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מפעל הפיס בפאניקה לאחר שחשפתי את השקר שלהם. אז בהתחלה הם קראו לי שקרן, ואז נתפסו בשקר על עצמם. אחר כך שינו בפוסט ניסוח והאשימו את המועצה האזורית. ועכשיו הם מחקו 190 תגובות שקראו להחרים אותם מהפוסט שלהם".
 
הצל הוסיף: "בינתיים אלפי ביטולים ביחס. והם יעברו את כל זה ולא יצהירו שהם לא יתמכו בפעילות נגד ישראל, צה"ל ובתומכי הטרור מכספי האזרחים. בושה! תעלו תמונה עם הכרטיסי מנוי שלכם גזורים לסטורי ותייגו אותי עד שהם יצהירו להפסיק לממן תמיכה בטרור".
כזכור, הצל כתב אתמול כי "במידה ואתם לא תבטלו את המימון של ההופעה של תאמר נאפר שמעליל עלילות דם שקריות בעולם על ישראל,  קורא ללוחמי צה"ל נאצים ואמר בלי לגמגם שהוא מבין ללב של המחבל שמתפוצץ באוטובוס, אני הפעם לא יעצור והפעם אני ארסק אתכם ...תיתבישו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה