תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני מחפש אורחים לתכנית: "עזרו לי להגשים פנטזיה"

אושיית הרשת מחפשת אורחים לתכניתו באונליין TV: "תעמוד בסימן "קוריוזים פוליטיים משעשעים". בפנטזיה - יושבת לימיני הדר מוכתר עם סלט ירוק קטן שקיבלה כפיצוי על דחיית טיסה (במקום סלט יווני גדול). לשמאלי - יוסף חדאד הערבי הטוב מזמר שירי מורל של גולני"
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
רוצים להתארח באונליין TV אצל אמיר חצרוני? אושיית הרשת והפרופסור שגרם ללא מעט סערות שאל את העוקבים בטוויטר לגבי אורח שימלא במשבצת שתעסוק ב'קוריוזים פוליטיים משעשעים".
חצרוני כתב בטוויטר שלו: "אני מחפש מרואיינים לתוכנית שלי מחר באונליין TV, שתעמוד בסימן "קוריוזים פוליטיים משעשעים". בפנטזיה - יושבת לימיני הדר מוכתר עם סלט ירוק קטן שקיבלה כפיצוי על דחיית טיסה (במקום סלט יווני גדול). לשמאלי - יוסף חדאד הערבי הטוב מזמר שירי מורל של גולני. עזרו לי להגשים את הפנטזיה!".
 
עוד הוסיף בנוגע להצעה שנתן אחד מעוקביו עם דגל ישראל בתמונתו: "אני לא פוסל אנשים מראש. אם אני מבין - אתה ביביסט פאר-אקסלנס. האם יש טאץ' ייחודי שתוכל להוסיף?".
 
רק בסוף השבוע, כתב חצרוני: "הערבי הטוב יוסף חדאד שוב לא מאכזב. הפעם אנחנו זוכים בזכותו לראות טקס גירוש שדים בתרבות פרימיטיבית שידועה בכינוי "פושעי המלחמה מחטיבת גולני". סרט מרתק שיצר דיוויד אטנבורו של המגזר הערבי-ציוני, אשר פותר צוהר לעולם הולך ונעלם. צפייה נעימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה