טלוויזיה

אמיר חצרוני מאוהב בסדרה של קשת 12: "כל הכוכבים בחינם"

קשה לחלץ מחמאות מהפרופסור ואושיית הרשת, אבל דווקא סברי מרנן הצליחה לעשות זאת: "אפשר לראות בחינם פרק חדש של סברי מרנן עם כל הכוכבים מפעם ומעכשיו בהקרנת בכורה עולמית בלי לשלם אפילו על דלק וחנייה!"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
חשבתם שאמיר חצרוני לא אוהב לפרגן? תחשבו שוב. במפתיע, בחר הפרופסור שהפך לאושיית רשת פרובקטיבית במיוחד, להחמיא דווקא לסדרה הוותיקה של קשת 12 'סברי מרנן' ואמר שהיא אפילו עדיפה על בילוי במועדון.
 
חצרוני כתב בטוויטר לעיני אלפי עוקביו: "קשה להאמין שישנם אנשים שמעדיפים ביום שישי להידחף למועדון, לשלם 100 שקל בכניסה ו-50 שקל על בירה גולדסטאר, לחטוף קורונה והטרדות מיניות, כשאפשר לראות בחינם פרק חדש של סברי מרנן עם כל הכוכבים מפעם ומעכשיו בהקרנת בכורה עולמית בלי לשלם אפילו על דלק וחנייה!".
 
חצרוני הוסיף קטע קטן מהסדרה שמעוטר בכוכביה כמו טוביה צפיר, דביר בנדק וגלית גיאת. הסדרה משודרת החל מאוגוסט 2011. תחילה שודרה בערוץ 2 במסגרת שידורי קשת, ומנובמבר 2017 היא משודרת בקשת 12. היא נוצרה על ידי רובי דואניאס ויניב פולישוק, מופקת על ידי טדי יזמות והפקות, ומצולמת באולפני ברודקאסט חולון. בשנת 2018 הועלו עונות 1–4 של הסדרה לשירות של נטפליקס.
 
רק לאחרונה דיבר חצרוני על נושא של בילויים כשכתב: "זוכרים את הדייט של הלוזרים החמודים מיום רביעי? אם שכחתם - הוא היה מחיפה, ולא מאמין בפסיכומטרי. אבל נסע עד תל-אביב בשביל הבחורה! קבלו עכשיו חשיפה של הסלפי שעשה איתי הדון-ז'אן והעלה ל-TikTok. הכי ג'נטלמן בכביש 2".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכבר ביובים מצחין.
    מאיר 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למד להיות בהמה באוניברסיטה.
    סגור
  • נראה לי שהוא נולד בהמה
    מיכל 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה לך לנסות אוניברסיטה, זאת באמת חתיכת חוויה, אם אתה בן אדם שהוא לא כמו חצרוני אתה אפילו לא תהפוך להבהמה.
    סגור