תקשורת ומדיה

נטלי דדון מגיבה למתקפה עליה: "שיח מזלזל ופוגעני"

נטלי דדון תקפה את התנועה "שלום עכשיו", וכשקיבלה תגובות רעות, היא לא נשארה חייבת: "במקום לרדת נמוך ולהציג שיח מזלזל ופוגעני, הציגו את הטיעונים שלכם באופן משכנע ושאינו מתנשא"
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה המצליחה, פתחה חשבון ברשת החברתית טוויטר והעלתה היום (שלישי) סדרת ציוצים בה היא תוקפת את התנועה "שלום עכשיו", וכשקיבלה תגובות רעות, היא לא נשארה חייבת.
דדון הגיבה על כך שעיריית תל אביב החליטה להסיר את השלט שנתלה לכבוד בואו של ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב לישראל, בו נכתב: "הנשיא ביידן, ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים", אותו היא כבר הספיקה לתקוף כבר אתמול.
 
דדון כתבה בתגובה לכך: "בשם הליברליות וחופש הביטוי מוכן השמאל הקיצוני לרמוס הלומי קרב, לרמוס את הערכים וחיי האחווה של יהודים וערבים בישראל. הצביעות שבאנושיות שלהם, כמה הם דואגים לפלסטינאים, אבל לאחים ולשכנים שלהם, אשר בזכותם הם עדיין כאן, הם דואגים הרבה פחות".
דדון הוסיפה בציוץ אחר שמכוון ל"שלום עכשיו": "בואו נתחיל עם תוכן השלט שבו כתוב שתי המדינות האהובות עלינו, מה אהוב במדינה שאינה קיימת שתושביה רוצים במותכם. אחר כך נמשיך עם זה שהפתרון שלכם לא מקובל על הצד השני, הם רוצים מהים עד הנהר, איפה אתם מתכננים שאנחנו נהיה בקונסטלציה הזו? אשמח לדעת".
 
אחרי שספגה ביקורות דדון הגיבה: "מצייצי שמאל יקרים, מבינה אתכם שקשה לכם עם הנחיתה שלי כאן, מבינה שהטוויטר הוא מעוזכם וכל ימני עם דעות שונות עושה לכם צרבת, במיוחד אם זו אישה, במיוחד ובמיוחד אם היא גם דוגמנית. יש לי הצעה, במקום לרדת נמוך ולהציג שיח מזלזל ופוגעני, הציגו את הטיעונים שלכם באופן משכנע ושאינו מתנשא ואולי, אולי אפילו, רחמנה ליצלן, נצליח להסכים על נקודה כזו או אחרת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה פעמים הוא זרק אותה?...
    שם 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזרקת וחוזרת על 4 לטובת מנעמים
    סגור