תקשורת ומדיה

נועה קירל חוששת מהאירוויזיון? "נחת עליה כרעם ביום בהיר"

נועה קירל נבחרה השבוע לייצג את באירוויזיון 2023 ורבים טענו שהיא ידעה על כך מראש. אביה, אמיר קירל, הגיב: "היא שמעה לראשונה על זה ברדיו. כל מי שלא ציטט את זה נכון עשה מעשה נבזה.  "היה הלם ושוק מוחלט. ההחלטה מצריכה ממנה הרבה משאבים נפשיים ופיזיים"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום מתוך האינסטגרם)
נועה קירל נבחרה השבוע לייצג את באירוויזיון 2023 והתגובות לא איחרו לבוא כשרבים טענו כי היא ידעה על כך מראש. היום (חמישי) אביה של קירל, אמיר קירל, התראיין בגלי צה"ל בתכניתם של ענבל גזית ואפי טריגר וחשף כמה פרטים מעניינים במיוחד.
אמיר קירל סיפר על הרחשים לפיהם קירל לא באמת רצתה לייצג את ישראל: "הדברים בהחלט לא ככה. מדובר על נערה בת 21, שהגיעה מטיסה מפולין אחרי ארבעה ימים עם שינה מועטה ושמעה לראשונה ברדיו על הבחירה. הוועדה לא אמורה להגיד לה, היא צריכה לברר עקרונית עם המנהל של האמן אם יש הסכמה איתו לשים אותו במועמדות לבחירה".
 
"זה נחת עליה כרעם ביום בהיר. לקבל ידיעה כזאת שהאחריות המדינית סביבה היא מאוד גדולה, רגע אחרי שהיא הגיעה לארץ, ומכאן באים ורוצים לצטט את זה, ורוצים אייטמים, כל מי שלא ציטט את זה נכון הוא עשה מעשה נבזה, לא נכון ובטח שלא מקצועי", סיפר אביה של הכוכבת.
 
אמיר סיכם ודיבר על ההודעה שקיבלה נועה: "היה הלם ושוק מוחלט. הייתה כמובן שמחה גדולה והערכה אדירה לקבלת מועמדות כזאת, שמצריכה ממנה הרבה משאבים נפשיים ופיזיים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קילר
    Mad 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קשורה המחט, לעריימת השחת. ( לגבי הארוויזיון) תביעת ענק, למה, מה קרה?
    סגור
  • 2.
    אוכלת את הלב שיהונתן מרגי לא נבחר :((
    אני 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עש ואת טעות חייהם
    סגור
  • 1.
    האירוויזיון זאת הזדמנות נהדרת לקריירה בינל
    שי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות נהדרת לקריירה בינלאומית, אם לא עכשיו אז מתי, דרך אגב, הפתח האמיתי לארצות הברית היא קודם כל להצליח באירופה, במדינות גדולות כמו גרמניה, ספרד, שוודיה וכו
    סגור