תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תחת מתקפה: "הודה שהוא אנס...עינוי"

מבקר הטלוויזיה של ידעות ארחונות עינב שיף תקף את כתב חדשות 12 גיא פלג על הראיון שביצע עם בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת רצח צאיר ראדה: "חבני לא סיפק בדל של ראיות.. מצד שני הודה שהוא אנס"
מערכת ice |  4
N12 (צילום כיתוב N12)

מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות תקף הערב (שלישי) בעמוד הטוויטר שלו את כתב חדשות 12 גיא פלג, בעקבות כתבה ששודרה במהדורה המרכזית ובה נערך ראיון מיוחד עם בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו, על רקע התפתחויות במשפט החוזר של רומן זדורוב.

"אדיר חבני לא סיפק לגיא פלג אפילו בדל של חיזוק לטענות שלו, שנפסלו לחלוטין מספר פעמים. מצד שני, הוא הודה און-קאמרה (!) שהוא אנס. העיקר להעביר את אולה קרבצ'נקו המסכנה עוד עינוי מול כל המדינה - ואפילו תגובה שלה לא הובאה", טען שיף.
 


גיא פלג, לא נותר אדיש לביקורת והגיב " ציוץ משולל יסוד. תגובתה תובא. לא סיפק חיזוק? כל האירוע כאן, שהעיתון שלך ייחד לו חלק מרכזי בשער וכפולת עמודים, הוא על רקע ראיה שייתכן ומחברת את חבני לזירת הרצח".

אדיר חבני, הוא בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת רצח תאיר ראדה, אשר טען בעבר כי בת זוגתו עומדת מאחורי פרשת הרצח, עדות שהוגדרה על ידי הפרקליטות כלא נכונה, בשעה שקרבצ'נסקו טענה כי חבני בדה את הדברים על רקע הפרידה בינהם.

אתמול נחשף כי בבדיקה שערך המכון לרפואה משפטית נמצא כי שה-DNA המיטוכונדריאלי של שיערה שנמצא על הגופה עשוי להתאים לזה של אדיר חבני, ובראיון ששודר הערב טען חבני כי בת זוגתו לשעבר, לבשה את בגדיו כשביצעה את הרצח, וכי זה ההסבר לממצאים החדשים.


"הייתי ער עוד לפנות בוקר מתוך חשש שימ"ר או מישהו הולך לדפוק לי בדלת.. הפרקליטות תאשים אותי ברצח ,אני רואה סיכוי לזה כי אני רואה עד כמה שהם מחבקים את אולה. היא עדת ההגנה שלהם. הרי באותה עוצמתיות שהם האשימו את רומן בכל השנים הם גם מחבקים את אולה", אמר.


לדבריו, "כמו שהעדתי עוד ב-2012 בפעם הראשונה כשהגעתי למשטרה כדי למסור עדות - אולה השתמשה בבגדים שלי, ביחד עם התיק של אחותי, בזמן הרצח. סביר להניח שזה הגיע משם".


עו"ד אמיר טיטונוביץ, פרקליטה של אולה קרבצ'נקו, מסר בתגובה לדברים שהובאו בריאיון: "מזעזע היה לצפות בבחור שמרשה לעצמו לפרסם שוב, בפריים טיים, דברים כה שקריים והזויים, שכבר נמצאו כשקריים, אודות אולה. פרקליט המדינה ושופט בית המשפט העליון, חנן מלצר, כבר הביעו את דעתם על גרסתו השקרית, וחבל שניתנה לו במה להרצות את משנתו החולנית".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הצד שלו - כמה לא מפתיע
    אנה 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה לא מפתיע שהצד שלו (הכתב) מראיין ומביא את דבריו של הצד שלו (א"ח)
    סגור
  • 3.
    צריך לתת לשבכ לחקור כמה שעות הם ידברו אמת (ל"ת)
    איתי 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גיא פלג הוא מחלה סמולנית (ל"ת)
    ניר 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גיא פלג יחצן לא כתב
    גיא גיא יחצן 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאין בושה אז אין
    סגור