תקשורת ומדיה

רם בן ברק נגד לוחמי צה"ל? "ראוי שהצבא לא יהיה במקום"

לוחמי יחידה מיוחדת התארחו בחווה לא מאושרת מצפון ליריחו, בכירים במערכת הביטחון לא אהבו את הביקור והבהירו כי מדובר בצעד שאינו ראוי, חקירה נפתחה
מערכת ice |  1
חיילים בחברון, במהלך החיפושים אחרי החטופים (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
לוחמי יחידה מיוחדת הנמצאים במסלול הכשרה, התארחו בסוף השבוע עם מפקדיהם בחווה שהוקמה שלא כחוק ועליה עומדים צווי הריסה לפי פסק בג"ץ, כך דיווחה הבוקר (ראשון) כרמלה מנשה.
 
על פי הפרסום, הלוחמים שהיו בשבועיים האחרונים באימון שטח בדרום הארץ במסגרת ההכשרה, התארחו בסוף השבוע במאחז "החווה של עומר" שנקרא גם "חוות עינות קדם", שנמצא מצפון ליריחו. בעלי המקום, קצין במילואים, הוא שהזמין את הלוחמים להתארח בחווה. מפקדי היחידה ידעו כי מדובר בחווה לא חוקית, ועל אף זאת לא נמנעו מלהתארח שם. מדובר צה"ל נמסר כי הנושא יתוחקר ויטופל. גורם צבאי מסר כי עם סיום התחקיר יועברו פרטיו לכתבת.
 
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, רם בן ברק, התייחס לפרסום ואמר בריאיון לתוכנית הבוקר בכאן רשת ב: "מדברים כאן הרבה על משילות, זה מתחיל בזה שהמדינה מעלימה עין מדברים לא חוקיים. גם ממשלת השינוי, בגלל הרכבה הבעייתי, חטאה בדבר הזה. היה ראוי שהצבא לא יהיה במקום לא חוקי ומסודר ובאישור המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקירה ממלכתית למחדלים של אלוף יאיר גולן בתיפקודו בצה"ל
    ארנון תל-אביבי 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנאיי יסוד לראשות ממשלה : 1) תעודת בגרות , תואר ראשון, עדיפות גם לתואר שני , עדיפות מאוניברסיטה יוקרתית. 2) שירת כלוחם , עדיף ביחידה מסתערת .3) בעל ניסיון בניהול כלכלי . 4) עומד בראש מפלגה עם הליך בחירות דמוקרטי וחשאי . 5) אסור שרוב ניסיונו המיקצועי ס"ה להיות פרזנטור . 6) מנסח רעיונות ברמה איסטרטגית ,ולא רק משתשמש בקול סמכותי לאמר כלום .
    סגור