תקשורת ומדיה

דור מיכה שובר שתיקה: "ניסיון אובססיבי לפזר רוע ולהרוס"

הכדורגלן שעומד במרכז פרשת הקטינות ולאחרונה שימוש בסמים לצד עומר אצילי זועם: "לא אכנס לפרטים מפאת כבוד למעורבים בה. אבל חשוב לי להבהיר כאן שמעולם בכל שנותיי, לא נגעתי בשום סם כלשהו כפי שמנסים לתאר בכתבה. אלו שמכירים אותי יודעים זאת היטב"
מערכת ice | 
דור מיכה (צילום צילום מסך)
שנתיים מאז חשיפת הפרשה המטלטלת, בה עמדו שחקני הכדורגל מהמובילים בישראל עומר אצילי ודור מיכה במרכז בשל יחסי מין עם קטינות, כאשר בימים האחרונים נחשפו גם התכתבויות בין השניים, מיכה החליט לשבור שתיקה.
באינסטגרם שלו כתב דור מיכה: "כבר יותר משנתיים שאני שותק ומנסה להישאר מתחת לראדר בכדי לשמור על השפיות שלי ושל משפחתי ועל כבודן ונפשן של המתלוננות. התנצלתי כבר ולקחתי את האחריות למעשיי אך לצערי האובססיה לנושא לא פסחה גם בשבוע המאושר ביותר שבו הפכתי לאבא לראשונה בחיי".
 
עוד הוסיף: "הכתבה המדוברת הינה מסולפת וכל כך מגמתית שבאה להכפיש ולרמוס צד אחד בסיפור תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות ולעובדות הקיימות עם שימוש בהודעות לא אותנטיות ודברים שלא היו ולא נבראו מעולם . לא אכנס לפרטים מפאת כבוד למעורבים בה. אבל חשוב לי להבהיר כאן שמעולם בכל שנותיי, לא נגעתי בשום סם כלשהו כפי שמנסים לתאר בכתבה. אלו שמכירים אותי יודעים זאת היטב".
עוד המשיך: "מיטב החוקרים של המשטרה והפרקליטות חקרו בייסודיות כל פרט ופרט תחת אווירה ציבורית מאוד טעונה ולחץ תקשורתי כבד ולבסוף ראו לנכון לסגור את התיק מחוסר אשמה. אני רוצה להדגיש זאת שוב, התיק נסגר מחוסר אשמה!!! הניסיון האובססיבי להעביר את ההכרעה אל בית משפט שדה ולאפשר לכל בריוני המקלדת לפזר רוע ולהרוס את תדמיתי הוא נטל כבד שאיתו אני ובני משפחתי נאלצים להתמודד. אני מקווה שכל מי שידם קלה על המקשים ינשמו לרגע ויעצרו לחשוב לפני שהם מגיבים ומפזרים דברי שנאה ורוע".
מיכה חתם את דבריו: "לסיום אני רוצה להתנצל בפני כל משפחת הפועל באר שבע ולעומדת בראשה אלונה ברקת שהם נאלצים להתמודד עם הרעל התקשורתי סביבי בעקבות דברים שקרו בעבר ושעליהם כבר לקחתי אחריות ושהיום אני במקום אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה