עסקי ספורט

אצילי ומיכה ידעו שמדובר בקטינות? "אין להן 18, כיתה י"ב"

חשיפת ההתכתבויות בין עומר אצילי לדור מיכה במסגרת פרשת הקטינות ממשיכה לעורר סערה, כאשר כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, חשף טיזר נוסף. מיכה: "אני בעד להביא קצת אבקה", אצילי: "לא עם הבנות, אין להן 18, אני מפחד פתאום יאכלו סיבוב"
מערכת ice |  2
דור מיכה ועומר אצילי (צילום מאתר מכבי תל אביב, pixabay)
אחרי פרסום הפרומו הראשון לקראת חשיפת ההתכתבויות בין דור מיכה לעומר אצילי במסגרת פרשת הקטינות, שאירעה כזכור כאשר השניים, שמשחקים כיום בהפועל באר שבע ומכבי חיפה בהתאמה, שיחקו במכבי תל אביב, כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, מפרסם טיזר נוסף.
דור מיכה כתב לאצילי: "מחר זה רק ארבעתנו. אלכוהול, ישיבה טובה, אני בעד להביא קצת אבקה, אבל תלוי בך אם בא לך". אצילי הגיב: "אין לי בעיה, אבל לא עם הבנות, אין להן 18. אני מפחד פתאום יאכלו סיבוב, כיתה י"ב, עזוב אותך". מיכה ענה על כך: "אז עזוב, נשאיר את האבקה ליום אחר. יהיה ערב טוב, אל תדאג".
 
זאת כזכור, לאחר שאתמול פורסם חלק נוסף מההתכתבויות, שחשף כי השניים ידעו שמדובר בקטינות וכמו כן, דנו בשימוש בסמים במהלך המפגש עם הקטינות. אצילי כתב: "בטוח, ראיתי אותן על אמת. יודע מה נקבל". מיכה הגיב: "נראה לי שתי מטורפות...נגיד להן **** אחת לשנייה...הן יעשו הכל. מקווה שאני לא טועה באבחנה שלי". אצילי ענה: "בדרך, עשר דקות. יש אבקה?". מיכה הגיב: "לא, אמרת לי שאתה לא רוצה יאפס". אצילי: "לבנות לא. תארגן". מיכה: "אין, מאוחר מדי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני זבלים (ל"ת)
    ישראלי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ״הילדות״ ידועות בציבור של הכדורגלנים. לפרק את הקבוצות? (ל"ת)
    קורל 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור