תקשורת ומדיה

ינון מגל בתגובה מפתיעה לפרשת הכדורגלנים: "זכותם המלאה"

תגובה בעייתית? העיתונאי יינון מגל צייץ בתגובה לפרשת הכדורגלנים מיכה ואצילי שקיימו יחסי מין עם קטינות וגיבה אותם . "מי שזה מפריע לו, שיקפוץ"
מערכת ice |  6
ינון מגל בדרך לפוליטיקה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/רדיו 103FM)
ינון מגל אוהב להתייצב בעמדה אופוזיציונית ומאתגרות בנושאים רבים, ומסתבר שגם בכל מה שנוגע לפרשת דור מיכה ועומר אצילי. הפרשה חזרה לכותרות אתמול כשחשף אלמוג בוקר מחדשות 13 התכתבות בין הכדורגלנים, ששיחקו יחד בזמנו במכבי ת"א. על פי ההתכתבויות, נעשה ברור כי מיכה ואצילי היו מודעים להיותן של הבנות קטינות, פסלו זאת בטענה ש"ילדות עושות סמים בגובה שלנו" והוסיפו משפטים מלבבים כמו "נראה לי שתי מטורפות...נגיד להן **** אחת לשנייה...הן יעשו הכל."
היום החליט מגל להגיב לסערה וצייץ בטוויטר -  "תגובתי לחגיגת הצביעות המחודשת והלינץ' על אצילי ומיכה: יש אנשים שבא להם לחגוג עם סמים ואלכוהול ונשים (יש גם נשים כאלה) וזו זכותם המלאה. זה לא קשור לאיך שהם משחקים כדורגל. וכפי שנקבע, פלילי זה לא היה. אז כל מי שזה מפריע לו או שהוא מקנא שיקפוץ." לאחר מכן הוסיף ציוץ המשך ובו כתב "אם תכנית התרבות שלכם כל ערב על המסך היא גיא פינס, אל תעזו לפתוח את הפה על אצילי ומיכה. זה מספיק ברור?"
 
התגובות לציוץ לא איחרו להגיע. רוב הגולשים הגיבו בזעזוע לגיבוי, מזכירים למגל שהנשים עליהן מדובר היו קטינות בעת המעשים. חלק קטן של המגיבים דווקא תמך במגל על היותו "אמיתי" ואומר "מה שכולם חושבים".
יש לציין שהוא אינו היחיד שיצא לגיבוי השחקנים וכנגד התחקיר. הכתב אלמוג בוקר, שחשף כאמור את הפרשה, פרסם הבוקר שורת איומים ונאצות שנשלחו אליו.  בין היתר נכתב בהודעות: "מאחל לך שהבת שלך תהיה זונה של ערבים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נתנו לעבד במה
    אחד העם 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין אם אחת הנערות היתה ביתו מה היה אומר אז.
    סגור
  • 5.
    אחריות
    הכהן הגדול 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלגול עיניים, התממות וכיו״ב, זה להעלים עין מהבנות למה נדחפו ? לאיזה מטרה הגיעו? לא ידעו מה רצו השניים? איפה הורים של קטינות(!) המונח קטינות לא מהווה שיקול להגשת כתב אישום רשמי ושאינו רשמי… אלא גם ובעיקר מטיל את האחריות לשלומם על ההורים זו בוודאי לא הפעם הראשונה של החסודות. ועוד ועוד ועוד. מיכה ואצילי מגעילים מאוד, מאוד, מאוד !!! קשה לחשוב על גועל נפש כזה… ומכאן לתפיסת עולמו של כל אחד האם? מתי? היכן? יש לתת להם הזדמנות חוזרת? לי למשל אין דעת מגובשת…לא מכיר…לא יודע אם מצטערים באמת(ולא רק מפחדים…) אבל לחרוץ כך ?
    סגור
  • 4.
    חלאות פמיניסטיות
    גדי 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צודק!
    סגור
  • 3.
    תזכירו לי מה היה עם יינון בוואלה?
    פנחס 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עזבו, נזכרתי. עכשיו אני מבין הכל.
    סגור
  • 2.
    ינון מגל חולה המין ,עזה את הכנסת בגלל הטרדה מינית
    ישראלי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מה רוצים מהספר הזה ,למה נותנים לו לו תוכנית הרדיו ,הוא גם כן מתומכי ביבי יחד עם עוד שני חברים שהצתלמו איתו . יאללה לזרוק אותו מהרדיו .
    סגור
  • 1.
    עלוב
    בנימין 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה שחשבנו שירדנו נמוך, בא גל ודפק מלמטה
    סגור